Bospaden gaan kapot
-
- Forum-lid
De bospaden worden vernield door de fietsen, in de fietssporen gaat water staan wat leidt tot plassen. Voor wandelaars heel vervelend.
Is het ook niet verboden om door bossen te fietsen, dat staat tenminste op de borden bij de ingang, behalve op de fietspaden.
Vriendelijke groeten Jac. Heinsen
Is het ook niet verboden om door bossen te fietsen, dat staat tenminste op de borden bij de ingang, behalve op de fietspaden.
Vreemd. Het lijkt wel of ik dit bericht ergens al eerder ben tegengekomen.
Oh wacht...
Ik raad je aan op bovenstaande link te klikken en daar verder te lezen. Er zijn daar namelijk een aantal mensen die heel inhoudelijke en goed beargumenteerde antwoorden geven op je vraag. Ik niet. Ik vind je namelijk een stomme trol en hoop dat dit topic snel op slot gaat.
Oh wacht...
Ik raad je aan op bovenstaande link te klikken en daar verder te lezen. Er zijn daar namelijk een aantal mensen die heel inhoudelijke en goed beargumenteerde antwoorden geven op je vraag. Ik niet. Ik vind je namelijk een stomme trol en hoop dat dit topic snel op slot gaat.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wandelaars lopen op de atb paden en als je er wat van zegt krijg je een grote bek.....
Genoeg munitie voor een lekker ouderwets potje wellusnietus.
Laat elkaar leven, geniet allemaal van het recreeeren in het bos en gun een ander ook wat. Slotje?
En als je moet plassen van sporen in het bos heb je een ongeneesbare allergie die hier niet op te lossen is.
Genoeg munitie voor een lekker ouderwets potje wellusnietus.
Laat elkaar leven, geniet allemaal van het recreeeren in het bos en gun een ander ook wat. Slotje?
En als je moet plassen van sporen in het bos heb je een ongeneesbare allergie die hier niet op te lossen is.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik denk toch dat plassen in het bos voor een wandelaar toch nog net iets gemakkelijker is dan voor een fietser.jac-heinsen schreef: ↑28 mar 2018 16:22 De bospaden worden vernield door de fietsen, in de fietssporen gaat water staan wat leidt tot plassen. Voor wandelaars heel vervelend.
..............
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Het is helemaal legaal om over de atb routes te fietsen, ik voel me dan ook niet aangesproken. Wat niet en wel mag zoekt u zelf maar uit. Ik hoop dat u uw ei kwijt bent.jac-heinsen schreef: ↑28 mar 2018 16:22 De bospaden worden vernield door de fietsen, in de fietssporen gaat water staan wat leidt tot plassen. Voor wandelaars heel vervelend.
Wandelaars moeten sowieso optyfen met hun dubbeljacks en hun nordic walking poles. Oppakken, arresteren en TBS geven. ANWB volk. Bah.
/humor
/humor
Bospaden gaan kapot..maar die zijn er toch voor ? Anders loopt men buiten de paden alles kapot. Trouwens ik ga ook wel eens kapot op een bospad , op een fietspad ook trouwens , daar klaag ik toch ook niet over .
Als het bos weer verzuurt komt dit niet door het verkeer of onze veestapel, maar door figuren als de topic starter....
Ik schat voorzichtig dat er 20x zoveel km wandelpad ligt als MTB routes in onze natuurgebieden, en dan hebben de wandelaars last van ons?
Ik schat voorzichtig dat er 20x zoveel km wandelpad ligt als MTB routes in onze natuurgebieden, en dan hebben de wandelaars last van ons?
Mijn ervaring is anders dan de hierboven gemelde. Bospaden gaan niet kapot door fietsers. en ook niet door wandelaars. Mijn ervaring is dat er meer wandelaars op fietspaden lopen dan op wandelpaden. Als je geen mtbers of bosfietsers zou hebben ben ik bang dat veel mooie wandelpaden dicht zouden groeien wat zonde is. Dat er veel wandelaars op fietspaden tegen komt hoor je ook niemand over klagen.