Een collega van mijn zoekt een middenblad 39T voor een Dura Ace triple crankstel.
Volgens hem zit het kleine (30T) blad vast aan het 39T blad. Er bestaat volgens hem wel een passende 39 van TA, maar die heeft dan weer geen "aansluitingen" voor de 30T.
Is dit nog te krijgen?
Middenblad 39T Dura Ace 3x10
Mocht je collega interesse hebben in een complete 7803 groep (ik neem aan dat het om die generatie gaat) inclusief zgan 39t en een gebruikte (en nog steeds bruikbare) 39t dan kan ik 'm uit de brand helpen. Ik doe de groep bij voorkeur in één koop weg.
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
-
- Forum-lid
Volgens hem zit het kleine (30T) blad vast aan het 39T blad. Er bestaat volgens hem wel een passende 39 van TA, maar die heeft dan weer geen "aansluitingen" voor de 30T.
Is dit nog te krijgen?
[/quote]
Ik heb ook hetzelde meegemaakt , een 39 T van ultegra triple past perfect ook met kleine kettingblad ,maar niet meer of zeer moeilijk te vinden .
Omdat ik nog een paar jaar met mijn huidige fiets wil rijden hen ik een 5703 crankstel geplaatst en kan ik terug een paar jaar verder .
Is dit nog te krijgen?
[/quote]
Ik heb ook hetzelde meegemaakt , een 39 T van ultegra triple past perfect ook met kleine kettingblad ,maar niet meer of zeer moeilijk te vinden .
Omdat ik nog een paar jaar met mijn huidige fiets wil rijden hen ik een 5703 crankstel geplaatst en kan ik terug een paar jaar verder .
Pinarello Paris .
Viper XTeam Mtb
Viper XTeam Mtb
Als een Ultegra 39T ook past (6703), dan is het snel opgelost: zowel in zilver als grijs zijn ze bijna overal nog te vinden voor minder dan twee tientjes. (heb hem zelf tijdje geleden gekocht bij bike-components voor slechts 10 euro)
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Ik vond dit op het net onder triple conversion
https://www.sjscycles.co.uk/chainrings/ ... nring-38t/
https://www.sjscycles.co.uk/chainrings/ ... nring-38t/
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la