van Tuyl race frame
Ik heb een van Tuyl frame gekocht en kom nu nieuwe zaken tegen voor het eerst; welke derailleurhanger moet hier op ??? Heb alleen maar frames gehad met de hanger er al aan.
Ook zitten er nokjes voor de derailleur; ook nog nooit gehad, maar ik weet er geen raad mee; alle internet plaatjes die ik zie zijn anders. Of zijn deze nokjes voor iets anders?
Laatst gewijzigd door Ruudjoo op 22 mei 2018 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja ben ik mee bezig, maar er wordt op MP allerlei frames verkocht , uit een boedel van de zaak die van Tuyl voerde die er mee is gestopt. Dus bestaat van Tuyl waarschijnlijk niet meer ? Ik zoek me suf
Daarom zijn de frames zo goedkoop dacht ik al![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Daarom zijn de frames zo goedkoop dacht ik al
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Laatst gewijzigd door Ruudjoo op 22 mei 2018 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
De achterderailleurhanger is vast geen probleem, het lijkt me een vrij courant model, moet te vinden zijn op de diverse sites die die dingen aanbieden.
Hanger voor de voorderailleur zal wat moeilijker te vinden zijn, in het ergste geval moet je die zelf maken van een stukje alu of rvs plaat.
Hanger voor de voorderailleur zal wat moeilijker te vinden zijn, in het ergste geval moet je die zelf maken van een stukje alu of rvs plaat.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Precies en die kunnen ook nog eens marginaal verschillen waardoor de schakelwerking niet altijd optimaal is als je net de verkeerde treft. via derailleurhanger.com kun je er heeeeee veel vinden. Maar echt goedkoop is het niet.
Probeer uit te vinden of het frame wellicht ook door andere fabrikanten geleverd is. Dan kun je mogelijk daar de passende vinden.
Probeer uit te vinden of het frame wellicht ook door andere fabrikanten geleverd is. Dan kun je mogelijk daar de passende vinden.
Ik wist wel dat het een gok was dit frame, maar ik dacht ik heb nu wel wat ervaring dus ik krijg dat wel goed. En mijn carbon frame stuk en geen geld voor een nieuwe, dan is 50 euro voor zo'n frame een leuk project.
Internet bikes heeft er al 100; zit wel een goede bij geloof ik, die er op lijkt, de meesten duidelijk niet .
Deze lijkt wel wat
Internet bikes heeft er al 100; zit wel een goede bij geloof ik, die er op lijkt, de meesten duidelijk niet .
Deze lijkt wel wat
Laatst gewijzigd door Ruudjoo op 22 mei 2018 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.