Trappen geluid nieuwe canyon endurace
-
- Forum-lid
Ik merk dat mijn nieuwe canyon endurace geluid maakt als ik op grote voorblad fiets en dan laatste paar kleine verzetjes achter gebruik.
Zelfde voor kleine voorblad en de laatste drie grote verzetjes.
Is dit normaal door de war schuiner staande ketting ? Of hoort dit toch echt vrij geluidloos te zijn.
Wat doe ik er aan als het niet normaal is. Ben leek met fiets mechaniek.
Zelfde voor kleine voorblad en de laatste drie grote verzetjes.
Is dit normaal door de war schuiner staande ketting ? Of hoort dit toch echt vrij geluidloos te zijn.
Wat doe ik er aan als het niet normaal is. Ben leek met fiets mechaniek.
Schuine ketting maakt altijd iets meer geluid, Wordt wel minder met de kms.
-
- Forum-lid
Dank.
@kristov, de fiets wordt nauwelijks anders afgeleverd dan als je hem in de fietsenwinkel koopt. Lekker zuur antwoord. Omdat het een prachtige fiets is met goede prijs kwaliteit. De reviews zijn lovend. En ik ben bereid iets te leren/onderzoeken als ik iets niet kan.
Daar is dit forum perfect geschikt voor en op YouTube kan je ook genoeg kennis opdoen denk ik.
@kristov, de fiets wordt nauwelijks anders afgeleverd dan als je hem in de fietsenwinkel koopt. Lekker zuur antwoord. Omdat het een prachtige fiets is met goede prijs kwaliteit. De reviews zijn lovend. En ik ben bereid iets te leren/onderzoeken als ik iets niet kan.
Daar is dit forum perfect geschikt voor en op YouTube kan je ook genoeg kennis opdoen denk ik.
Canyon wordt door sommigen nog altijd scheef bekeken niettegenstaande je prijs/kwaliteit niets beters kan vinden...mrsensei45 schreef: ↑09 jun 2018 09:13 Dank.
-
- Forum-lid HC
Is geen zuur antwoord, bij de FM ga je terug en vertel je je verhaal terwijl hij je meteen kan helpen.
Nu ga je het hier vragen en kun je ook deze antwoorden verwachten.....
Juist als leek online kopen vind ik link, zeker mbt de geometrie, wanneer het je eerste fiets is.
Heeft niks te maken met scheve gezichten mbt Canyon, die kwa prijs/kwaliteit erg goed zijn.
Nu ga je het hier vragen en kun je ook deze antwoorden verwachten.....
Juist als leek online kopen vind ik link, zeker mbt de geometrie, wanneer het je eerste fiets is.
Heeft niks te maken met scheve gezichten mbt Canyon, die kwa prijs/kwaliteit erg goed zijn.
Je kunt ook gewoon met je Canyon naar je lokale fietsenmaker hoor (uitzonderingen daargelaten; als je FM weigert te helpen omdat t een Canyon is, kun je je afvragen of t wel zo’n prettige zaak is...)
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent
-
- Forum-lid
Ik heb goed onderzoek gedaan. Ben me gaan oriënteren bij aantal zaken. Heb op de fiets gezeten. En gekozen voor meer endurance zit. STACK and reach vergeleken van fietsen.
-
- Forum-lid
Zo'n schijf kan bij een slecht afgestelde aandrijving voorkomen dat de derailleur de spaken raakt.
De gevolgen kunnen vrij ernstig zijn:
-kapot wiel
-deralleur kapot
-derailleurhanger kapot
-schade aan ffame
Voorlopig maar laten zitten dus zolang de berijder weinig benul van deze dingen heeft.
De gevolgen kunnen vrij ernstig zijn:
-kapot wiel
-deralleur kapot
-derailleurhanger kapot
-schade aan ffame
Voorlopig maar laten zitten dus zolang de berijder weinig benul van deze dingen heeft.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig