Aankomende week op pad met camper en fietsen om lekker in de bergen te gaan fietsen!
Maar nu wisselen de vooruitzichten in de Franse Alpen/Dolomieten bijvoorbeeld nog per dag. Omgeving Alpe d'Huez ziet er bijv. nu goed uit, maar zijn we al eens geweest en liever rijden we weer nieuwe wegen.
Flexibel als we zijn, was ik benieuwd of iemand een leuke plek of gebied weet waar het weer goed is en de beklimmingen mooi?!
Afstand vanaf Breda ongeveer 1000km.
Grt
Goed weer en cols deze week?
Laatst gewijzigd door BMS99 op 03 sep 2018 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor de weerberichten,..... zie de weer sites. Voor frankrijk kan ik meteo france aanraden, die zitten er niet zo vaak naast.
En het is moeilijk een gebied in de Alpen te vinden waar het niet mooi is
Ik was deze zomer in Bourges st Maurice. Ook een mooie uitvalbasis, Cormet de Roselend, col de l'Iseran, col de petit st Bernard, Val Thorens
En het is moeilijk een gebied in de Alpen te vinden waar het niet mooi is

Ik was deze zomer in Bourges st Maurice. Ook een mooie uitvalbasis, Cormet de Roselend, col de l'Iseran, col de petit st Bernard, Val Thorens
Live fast; die young. mijn blog
Thanks Rob, hoeft dus niet perse in de alpen te zijn hoor, maar wel een gebied waar het goed klimmen is 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Stukje doorrijden richting Guillestre/Embrun. Totaal ander microklimaat dan het dal bij Bourg d oisans. Meer provencaalse invloed. En cols in overvloed.
En bij twijfel of slecht weer in de alpe : mt Ventoux.
En bij twijfel of slecht weer in de alpe : mt Ventoux.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Vercors(zie ander draadje hier) is super mooi. Anders mt Ventoux idd bijv
St Jean de Maurienne. Vorige week geweest: Col de Iseran 2770m, Telegraphe, Galibier, Glandon, Croix du Fer, Lacets de Montvernier-Col de Chaussy, Madeleine, Mont Cenis, Albanne, Grand Cucheron, Mollard.
Laatst gewijzigd door pinarello op 04 sep 2018 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Toch blijven steken in Bourg d'Oisans
Op 1 dagja na, was het prima weer en heerlijk gefietst!