Volgen waar ik ben??
Ik rij regelmatig alleen MTB-tochtjes. Uiteraard ben ik dan ook regelmatig op afgelegen plekken (bossen ..) Bestaat er ergens een (niet betalend) systeem zodanig dat het thuisfront kan zien waar ik ben? Ik registreer mijn tochten via Strava en heb steeds mijn Iphone bij.
Dit zou mij en het thuisfront geruster stellen mocht er iets gebeuren (ernstige val, technische problemen ..)
Dit zou mij en het thuisfront geruster stellen mocht er iets gebeuren (ernstige val, technische problemen ..)
Waarom zou je niet iets willen betalen voor je gemoedsrust?itsme_luc schreef: ↑29 sep 2018 09:56 Ik rij regelmatig alleen MTB-tochtjes. Uiteraard ben ik dan ook regelmatig op afgelegen plekken (bossen ..) Bestaat er ergens een (niet betalend) systeem zodanig dat het thuisfront kan zien waar ik ben? Ik registreer mijn tochten via Strava en heb steeds mijn Iphone bij.
Google-maps op de telefoon heeft de mogelijkheid je locatie te delen met een andere Google gebruiker en werkt prima. Gebruik het zelf ook nadat ik vorig jaar 3 uur te laat thuis kwam en me niets meer van de rit kon/kan herinneren. Sindsdien dus aan de digitale ketting bij mijn vrouw.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Livetrack werkt prima, wij gebruiken het ook regelmatig.
Less is bore
Er zit een “zoek mijn iPhone” functie op iedere Iphone. Even aanpassen bij instellingen en het thuisfront kan precies zien waar je locatie is. Gratis en voor niets
-
- Forum-lid HC
Ik gebruik livetrack, werkt perfect. Tenzij je iets te verbergen hebt
Nou ja, gratis, voor niks, moet je wel eerst die iPhone hebben. Die kost bijna niks, toch? Maar als je al een iPhone hebt...