Ik wil graag een setje Arundel Mandible bidonhouders kopen, maar heb geen zin om ze vanuit de VS te laten komen en vervolgens een flinke tax te moeten betalen.
Weet iemand Europese adressen die Arundel verkopen?
Binnen Nederland zou helemaal mooi zijn.
Arundel Mandible... waar te koop in Europa?
Ik had een half jaartje geleden contact met bikesandcomponents.nl. Dit deelden ze mij toen mee:
"Dave-O - €34,95
Mandible - €44,95
Vanaf €50,- sturen wij alle bestellen franco toe, daaronder worden er €5,- verzendkosten berekend."
Je kan ze daar via e-mail bestellen.
"Dave-O - €34,95
Mandible - €44,95
Vanaf €50,- sturen wij alle bestellen franco toe, daaronder worden er €5,- verzendkosten berekend."
Je kan ze daar via e-mail bestellen.
Zal wel met de wisselkoers te maken hebben, toen ik ze kocht was het iets meer dan 100 euro voor twee stuks inclusief verzenden uit de UK.
Maar ik wist niet dat ze in Nederland te koop waren.
Ik had een mailtje gestuurd naar Arundel om te vragen of ze hier verkocht werden en die kwamen met Bespoke...
Maar ik wist niet dat ze in Nederland te koop waren.
Ik had een mailtje gestuurd naar Arundel om te vragen of ze hier verkocht werden en die kwamen met Bespoke...
Kwam ze ook tegen bij For Passionate Riders. 39.95 per stuk en boven de 75 euro geen verzendkosten. De Dave-O hebben ze ook.
Ik heb ze in december 2009 bij Fairwheelbike besteld. De kosten bedroegen € 75,- voor 2 stuks incl. verzendkosten.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.