Vraagje.
tijdens het rijden heb ik een veldje aan met huidig gemiddelde (edge1030).
Doordat ik rij met autopauze heeft stilstaan bij bevoorrading niet of nauwelijks invloed op het gemiddelde.
Iemand die weet of er een apart dataveldje is dat ik kan actief zetten waar ik het gemiddelde kan zien waar ook de stop tijden in verrekend worden?
Kan zelf niet meteen zoiets vinden.
Ik kan natuurlijk achteraf de werkelijke tijd zien van de rit en daar mijn gemiddelde op berekenen, maar ik zou dat graag tijdens de rit zien.
Of zal het kwestie zijn van de auto stop te deactiveren als ik een rit rij en het reële gemiddelde wil zien op dat moment?
Reële gemiddelde (garmin edge)
Neen hoor
Op zich rij ik daar zelfs niet op (veldje staat op ander scherm, niet rechtstreeks zichtbaar).
Maar stel rit van 280km en je krijgt (ik zeg maar iets om een gemakkelijke berekening te kunnen maken) 10u om binnen te zijn dan moet je zeker gemiddeld 28/u rijden, stops inbegrepen.
Als je nu een veld zou kunnen hebben met je werkelijk gemiddelde, die dus je stops meerekent, dan kun je beter inschatten hoe het er voor staat.
Je kan natuurlijk altijd wel inschatten, maar het zou leuk zijn om zo een veld te hebben, niet meer dan dat.
Niet dat het echt levensbelangrijk is
Lijkt dat het autopauze uitzetten zal zijn.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Er bestaat wel een veld "ETA"
Mogelijk kan je hier wat mee.ETA op bestemming
Het geschatte tijdstip waarop u de eindbestemming zult bereiken (aangepast aan de lokale tijd van de bestemming). Deze gegevens worden alleen weergegeven tijdens het navigeren.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
- Contact
Autopauze uitzetten.
Marco
Ik zou autopauze idd uitzetten. Al die online tools (Strava, Garmin Connect), maken zelf ook onderscheid tussen beweegtijd en stilstaan dus daar kan je uiteindelijk nog een bewegend gemiddelde uithalen. Gebruik ik al jaren zo, en ik laat me dus niet meer opnaaien door gemiddelde. Ook bij koffiestops en dergelijke laat ik 'em gewoon lekker lopen.