Nieuwe layout Fiets.nl/forum
Opbokken met al die @#$% reclame op de homepage!
Echt super vervelend, maar de layout vind ik persoonlijk wel goed. Lekker breed en het lijkt wel scherper.
Echt super vervelend, maar de layout vind ik persoonlijk wel goed. Lekker breed en het lijkt wel scherper.
Ik zie ook helemaal geen reclame. (vuurvos + adblock plus)
Even wennen is het wel inderdaad.
Edit: die balk tussen home/nieuws/koopgids/..etc.. en Forum/reglement/..etc.. waar bij mij in staat ( * Wielertweets - Wat wordt er getwitterd door wielrenners, mountainbikers en liefhebbers ) vind ik wel wat storend.
Even wennen is het wel inderdaad.
Edit: die balk tussen home/nieuws/koopgids/..etc.. en Forum/reglement/..etc.. waar bij mij in staat ( * Wielertweets - Wat wordt er getwitterd door wielrenners, mountainbikers en liefhebbers ) vind ik wel wat storend.
Gazelle Team TVM \'99
Ik begrijp de extra ruimte voor de reclame wel. Moet toch draaien die handel. En ik vindt het wel mooi. Wel jammer dat het rood van de randen afwijkt t.o.v. de headers en tekst. Ook dat de hele site verschuift als een foto een te grote resolutie heeft, lijkt me niet echt wenselijk.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
De website wordt bekostigd met reclame. Dat heet marktwerking. Daar zijn hier zoveel mensen voor dacht ik.
[quote="Corniel"]De website wordt bekostigd met reclame. Dat heet marktwerking. Daar zijn hier zoveel mensen voor dacht ik. [/quote]
Ja dus? Dat wil toch niet zeggen dat ik het verplicht op mijn beeldscherm moet zien?
De programma's op RTL worden ook bekostigd door reclame, toch zap ik weg als het er voor komt.
Ja dus? Dat wil toch niet zeggen dat ik het verplicht op mijn beeldscherm moet zien?
De programma's op RTL worden ook bekostigd door reclame, toch zap ik weg als het er voor komt.
De programma's op RTL zijn met uitzondering van RTL-Nieuws allemaal reclameprogramma's toch? Ik snap best dat er mensen zijn die aan reclameblocking doen. Maar ik vind het niet netjes om daar hier mee te koop te lopen. Daarmee breng je potentieel je gastheer (Fiets/Sanoma Uitgevers) in de problemen.
- de zwarten
- Forum-lid HC
De nieuwe lay-out is een verbetering. Het kan nog altijd beter, maar als er af en toe zo een stap vooruit wordt gezet, komt het helemaal goed!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®