Schijfrem UCI Koers
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan krijgen we prachtige aero afdekkapjes.......
En een kettingkast, want een kettingblad kan ook lelijk happen.
Je weet toch dat de fietsindustrie bepaald, goed of niet goed. Zie bijv de overstap van BSA draad naar pressshit.
En een kettingkast, want een kettingblad kan ook lelijk happen.
Je weet toch dat de fietsindustrie bepaald, goed of niet goed. Zie bijv de overstap van BSA draad naar pressshit.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Wat heb jij eigenlijk tegen press fit??
- daniel1975
- Forum-lid HC
Draai het om: wat voegt het toe tov schroefdraad? Schroeven is wat mij betreft altijd te preferen boven persen.
Een OS-BSA had een veel betere oplossing geweest IMHO, en gezien het feit dat ook de Dogma’s gewoon nog schroefdraad hebben geeft ook wel aan dat het stijfheidsverhaal onzin was en gewoon BSA/ITA kon blijven bestaan.
Less is bore
Omdat het gewoon een zeer slecht systeem is zekers?
- devriesman
- Forum-lid
Hoe kan een schijf los komen en je zo verwonden?
Dan is de hele fiets uit elkaar geklapt en de schijf met een beste snelheid tegen het been gekomen. Waarschijnlijk dat iets anders de snee heeft veroorzaakt.
Ik had bij Tom Dumoulin het idee dat hij vol in een tandwiel was geklapt, dat lijkt mij linker dan een schijfrem.
Dan is de hele fiets uit elkaar geklapt en de schijf met een beste snelheid tegen het been gekomen. Waarschijnlijk dat iets anders de snee heeft veroorzaakt.
Ik had bij Tom Dumoulin het idee dat hij vol in een tandwiel was geklapt, dat lijkt mij linker dan een schijfrem.
https://www.cyclingweekly.com/news/raci ... ake-425947
In dit artikel wordt niets gezegd over een losse schijf. Ben bang dat er iets fout is gegaan met google translate bij sporza.
In dit artikel wordt niets gezegd over een losse schijf. Ben bang dat er iets fout is gegaan met google translate bij sporza.
o'7o
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er is ook nog niemand door overleden 

Less is bore