Op 3 juli rij ik de Marmotte, om nog een laatste training in de Ardennen af te werken ben ik op zoek naar een route waarin voornamelijk langere beklimmingen zitten.
Ik kom zelf niet verder dan de route van de hoge venen en meren (hautes fagnes et lacs), maar daar zitten 'maar' twee lange beklimmingen in.
Wie heeft/weet voor mij nog meer routes (mag ook op gps) of kent een aantal beklimmingen die minimaal 4 kilometer lang zijn.
Alvast bedankt!
Route Ardennen
[quote="It's Bono.."]Op 3 juli rij ik de Marmotte, om nog een laatste training in de Ardennen af te werken ben ik op zoek naar een route waarin voornamelijk langere beklimmingen zitten.
Ik kom zelf niet verder dan de route van de hoge venen en meren (hautes fagnes et lacs), maar daar zitten 'maar' twee lange beklimmingen in.
Wie heeft/weet voor mij nog meer routes (mag ook op gps) of kent een aantal beklimmingen die minimaal 4 kilometer lang zijn.
Alvast bedankt![/quote]
kijk hier eens
Alvast bedankt![/quote]
kijk hier eens
Toevallig met het oog op de Alp en Ventoux over ruim 2 weken een cursus leren afzien gehad in de Ardennen.
Het werkte, totaal uitgeblust bij de auto terug gekomen.
120 km met ± 2600 hoogtemeters.
De route:
http://www.gpsies.com/map.do;jsessionid ... didysmpmvg
AIDA staat voor: Afzien In De Ardennen.
Als je het iets vindt en je wilt hem misschien gaan fietsen, laat het dan even weten,
dan stuur ik je wat meer info over beklimmingen enz.
Er zitten lange klimmen in en zeer pittige beklimmingen in.
Succes in ieder geval in de Ardennen, wat je ook gaat fietsen, het is een mooie omgeving.
Het werkte, totaal uitgeblust bij de auto terug gekomen.
120 km met ± 2600 hoogtemeters.
De route:
http://www.gpsies.com/map.do;jsessionid ... didysmpmvg
AIDA staat voor: Afzien In De Ardennen.
Als je het iets vindt en je wilt hem misschien gaan fietsen, laat het dan even weten,
Succes in ieder geval in de Ardennen, wat je ook gaat fietsen, het is een mooie omgeving.
Bikers are not alone
-
- Forum-lid
Hi,
ik ben geinteresseerd in meer informatie over deze tocht. lijkt me een goede trainingsrit.
wil je meer info sturen ?
dank,
ik ben geinteresseerd in meer informatie over deze tocht. lijkt me een goede trainingsrit.
wil je meer info sturen ?
dank,
groet
Erik Aalbers
Erik Aalbers
[quote="Puffdaddy"]AIDA staat voor: Afzien In De Ardennen.
Succes in ieder geval in de Ardennen, wat je ook gaat fietsen, het is een mooie omgeving. [/quote]
Klinkt wel goed, ik hoor graag meer van je over de hellingen, ik herken de pittige (stockeu, wanneranval, redoute, amermont) beklimmingen en de rosier uit de Waalse Pijl en T-B-T.
Bedankt,
Kees
ksimonis(at)home.nl
Succes in ieder geval in de Ardennen, wat je ook gaat fietsen, het is een mooie omgeving. [/quote]
Klinkt wel goed, ik hoor graag meer van je over de hellingen, ik herken de pittige (stockeu, wanneranval, redoute, amermont) beklimmingen en de rosier uit de Waalse Pijl en T-B-T.
Bedankt,
Kees
ksimonis(at)home.nl
Groet\'n,<br>
<br>
Bono
<br>
Bono