specialized tarmac expert disc
bijna van mijn stoel gevallen deze morgen .. Ik had mijn oog laten vallen op een nieuwe fiets voor volgend jaar , met name een Specialized Tarmac Expert disc . . deze stonden dit jaar geprijsd op 4599,00 eur .
Bij het bekijken van de nieuwe modellen 2020 zie ik dat ' dezelfde' ? fiets nu geprijsd staat voor 5.999,00 eur ?
Ik hoop dat het ik mij vergis of dat het een drukfout betreft ?
Iemand meer info hieromtrent ?
Bij het bekijken van de nieuwe modellen 2020 zie ik dat ' dezelfde' ? fiets nu geprijsd staat voor 5.999,00 eur ?
Ik hoop dat het ik mij vergis of dat het een drukfout betreft ?
Iemand meer info hieromtrent ?
ccc
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40205
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Ok, dat scheelt max €500. Wat is de rest van het prijsverschil?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40205
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Mooie manier van $pecialized om extra $$$ te verdienen. Benieuwd hoeveel mensen dit weer voor zoete koek gaan slikken.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40205
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Ongetwijfeld wel.
Pluspunt is wel de mooie Roval carbon wielen, je hoeft geen wielupgrade te doen. Vaak is dat bij standaardfietsen een sluitpost.
Maar verder is het natuurlijk serieus overpriced tov 2019.
Pluspunt is wel de mooie Roval carbon wielen, je hoeft geen wielupgrade te doen. Vaak is dat bij standaardfietsen een sluitpost.
Maar verder is het natuurlijk serieus overpriced tov 2019.
Less is bore
Het is een vrij land, je hoeft geen Specialized te kopen. Sterker nog, ik snap niet dat er schijnbaar mensen vrijwillig een Specialized kopen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40205
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Andere merken zijn ook duur, maar deze prijsverhoging is te overduidelijk omdat je er niks voor terug krijgt. Alleen die paar honderd euro voor de di2 zijn te verantwoorden.
Verder worden alle fietsen gewoon steenduur, alleen moffelen de meeste merken dat weg bij de lancering van een nieuw model.
Een veel gebruikt model momenteel is om een maximaal overprijsde topfiets van 10-11k in de markt te zetten zodat een fietske van 6k mee lijkt te vallen.
De transitie maar aero en schijven heeft de consument heel veel geld gekost.
Verder worden alle fietsen gewoon steenduur, alleen moffelen de meeste merken dat weg bij de lancering van een nieuw model.
Een veel gebruikt model momenteel is om een maximaal overprijsde topfiets van 10-11k in de markt te zetten zodat een fietske van 6k mee lijkt te vallen.
De transitie maar aero en schijven heeft de consument heel veel geld gekost.
Less is bore