Ik heb een nieuwe 2e hands fiets. daar zijn door de FM nieuwe tandwielen achter op gezet. Ik vind dat ze nogal rammelen tijdens het fietsen. Hoort dit of moet ik hiervoor even langs de FM?
Groeten Harmen
rammelende tandwielen
Hoi,
Nee, die casette/kransjes moeten ramvast zitten. Weet je zeker dat het niet de ketting is die klappert?
Als je dus met de hand een kransje vastpakt dan kun je dat links/rechts bewegen? Indien 'ja', dan terug naar je FM.
Mvg, Zorro
Nee, die casette/kransjes moeten ramvast zitten. Weet je zeker dat het niet de ketting is die klappert?
Als je dus met de hand een kransje vastpakt dan kun je dat links/rechts bewegen? Indien 'ja', dan terug naar je FM.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Redalert schreef:Kan het me bijna niet voorstellen bij een fietsenmaker, maar misschien heeft hij net als ik ooit de spacer vergeten die als eerste op de body moet komen bij een shimano 10 sp.
Hoi,
Ik kan me dat heel goed voorstellen aangezien menig FM maar wat aanmoddert, geen handleidingen leest etc.
Het zal niet de eerste keer zijn dat een FM maar wat loopt te prutsen.
We zullen het wel horen van TS.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
even kijken of alle kransjes op dezelfde afstand zitten kan me niet voorstellen dat dat niet zo is, maar toch.
verder even controleren of de moer waar de cassette mee is vastgedraaid ook daadwerkelijk vast zit.
verder even controleren of de moer waar de cassette mee is vastgedraaid ook daadwerkelijk vast zit.
Koga Miyata Roadracer 2007, ultegra, triple
Koga Miyata Lightrunner 2008, deore LX
Koga Miyata Lightrunner 2008, deore LX