La Marmotte 2020
Vandaag ingeschreven voor La Marmotte. Man wat is dat duur geworden, ruim 100€ (het is betaald en al bijna vergeten )
Ik heb ook ingeschreven voor Les 3 Ballons (die is iets goedkoper)
Les 3B heb ik al verschillende keren gedaan (en verschillende keren goud gereden)
De Marmotte heb ik in 2013 gedaan, toen vreselijk dood gegaan op het einde en uiteindelijk ruim 10u op de fiets gezeten. Ondertussen is de conditie veel beter en hoop ik wel goud te rijden (dit jaar 40 geworden, dus 20 minuten extra )
Als ik volgend jaar even goed ben dan nu en er een paar kilo's af kunnen, zal ik tevreden zijn (FTP van 300W bij 85kg afgelopen zomer)
Heeft er iemand nog tips voor een goedkoop appartement/hotel in de buurt. Liefst bovenop de Alpe (extra motivatie om zeker niet op te geven, dat was in 2013 de enige reden dat ik heb doorgezet)
In 2013 had ik een kamer in de Maeva, 150€ voor 2 nachten (we waren met 3, dus 50€ per persoon was zeker OK)
Maeva staat echter niet meer op Booking en op hun eigen site is het ook nog niet mogelijk om te boeken. (misschien ben ik gewoon te vroeg)
Ik heb ook ingeschreven voor Les 3 Ballons (die is iets goedkoper)
Les 3B heb ik al verschillende keren gedaan (en verschillende keren goud gereden)
De Marmotte heb ik in 2013 gedaan, toen vreselijk dood gegaan op het einde en uiteindelijk ruim 10u op de fiets gezeten. Ondertussen is de conditie veel beter en hoop ik wel goud te rijden (dit jaar 40 geworden, dus 20 minuten extra )
Als ik volgend jaar even goed ben dan nu en er een paar kilo's af kunnen, zal ik tevreden zijn (FTP van 300W bij 85kg afgelopen zomer)
Heeft er iemand nog tips voor een goedkoop appartement/hotel in de buurt. Liefst bovenop de Alpe (extra motivatie om zeker niet op te geven, dat was in 2013 de enige reden dat ik heb doorgezet)
In 2013 had ik een kamer in de Maeva, 150€ voor 2 nachten (we waren met 3, dus 50€ per persoon was zeker OK)
Maeva staat echter niet meer op Booking en op hun eigen site is het ook nog niet mogelijk om te boeken. (misschien ben ik gewoon te vroeg)
Op AirBNB staan redelijk veel van die bezemkasten...
Heel dat AirBNB is een beetje buiten m'n comfortzone (ik zal het wel eens bekijken maar misschien liever iets anders)
Die Maeva was trouwens geen bezemkast, was een appartement voor 8 (met 2 slaapkamers), plaats genoeg om de fietsen binnen te zetten.
Die Maeva was trouwens geen bezemkast, was een appartement voor 8 (met 2 slaapkamers), plaats genoeg om de fietsen binnen te zetten.
Dit jaar had ik een appartement in Les Deus Alpes (niet heel dicht in de buurt...wel goedkoop)
https://www.booking.com/hotel/fr/meije-3.nl.html
Op de dag van de Marmotte een half uurtje met de auto en parkeren aan de doorgaande weg naar Bourg d'Oisans (aan het parcours...ook handig)
Ik wil absoluut niet in de auto voor de start, vind ik maar vervelend. Dat doe ik zelfs voor les 3 Ballons niet, gewoon met de fiets naar de start en nadien met de fiets terug naar het huisje en daar ligt de start en finish vrij ver uit elkaar.
Doorverkopen kan, maar er zit een risicootje voor de kopende partij aan, nl dat er om een ID bewijs wordt gevraagd bij afhalen startbescheiden. Heb ik na 3x Marmotte nog niet meegemaakt.
Plus het bewijs is niet op naam koper te zetten, althans 2 jaar geleden . Dus de koper zal zijn tijd op jou naam rijden. Maar dat zal in veel gevallen voor de koper geen zorg zijn.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
In de praktijk wordt er niet om ID gevraagd. Groter probleem is als de oorspronkelijke koper nog geen medische verklaring heeft afgegeven. Dan moet de koper dat doen op jouw naam. Voor wie creatief is met Word of Photoshop, is dat overigens ook geen probleem.
PR is geen Sportcommunication evenement.
Bij bepaalde cylo's is het inderdaad bekend dat het wel moet, de Öztaler en de Dolomieten Marathon zijn de meest bekende.
Bij bepaalde cylo's is het inderdaad bekend dat het wel moet, de Öztaler en de Dolomieten Marathon zijn de meest bekende.
Je kan gerust nog wel ff wachten met inschrijven, laatste jaren kon je tot vlak van tevoren nog inschrijven.
Gazelle Team TVM \'99