BRM 200 Bunnik: Onder N.A.P., 25-1-2020
Starttijd 9:00 uur (open 8:00 uur). Start en finish is bij de Stay-Okay in Bunnik.
Rhijnauwenselaan 14b, Bunnik
Overnachtingmogelijkheden voor of na het brevet zijn er volop. Kijk op de website: http://www.stayokay.com/nl/hostel/utrecht-bunnik
De route voert over landelijke weggetjes en fietspaden. Je rijdt door een het landschap waar Nederland zo bekend om is. molens, bruggetjes, historische stadjes, kanalen en punten waar de weg lager ligt dan het waterpeil van de kanaaltjes. Na 50 km passeer je het laagste punt van Nederland (6,76 meter onder zeeniveau).
Het brevet wordt hartje winter georganiseerd. Dus zorg voor verlichting en voor ‘voldoende’ kleding, als aanbeveling het volgende filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=mBK4ZyYX ... W&index=14
Deelname, bij voorkeur, via online inschrijving, tot donderdag 24 januari (24:00 uur).
Mochten de weersomstandigheden zodanig verslechteren dat de veiligheid in het gedrang komt, dan kunnen we je tijdig (per e-mail) informeren van het annuleren van het brevet.
Voor late beslissers bestaat de mogelijkheid van inschrijving bij de start, wees dan wel tijdig aanwezig en neem (als je lid bent) jouw NTFU kaart of bewijs mee.
Aanmelden, GPS track en routebeschrijving op https://www.randonneurs.nl/brevet/brm-200-bunnik/
Rhijnauwenselaan 14b, Bunnik
Overnachtingmogelijkheden voor of na het brevet zijn er volop. Kijk op de website: http://www.stayokay.com/nl/hostel/utrecht-bunnik
De route voert over landelijke weggetjes en fietspaden. Je rijdt door een het landschap waar Nederland zo bekend om is. molens, bruggetjes, historische stadjes, kanalen en punten waar de weg lager ligt dan het waterpeil van de kanaaltjes. Na 50 km passeer je het laagste punt van Nederland (6,76 meter onder zeeniveau).
Het brevet wordt hartje winter georganiseerd. Dus zorg voor verlichting en voor ‘voldoende’ kleding, als aanbeveling het volgende filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=mBK4ZyYX ... W&index=14
Deelname, bij voorkeur, via online inschrijving, tot donderdag 24 januari (24:00 uur).
Mochten de weersomstandigheden zodanig verslechteren dat de veiligheid in het gedrang komt, dan kunnen we je tijdig (per e-mail) informeren van het annuleren van het brevet.
Voor late beslissers bestaat de mogelijkheid van inschrijving bij de start, wees dan wel tijdig aanwezig en neem (als je lid bent) jouw NTFU kaart of bewijs mee.
Aanmelden, GPS track en routebeschrijving op https://www.randonneurs.nl/brevet/brm-200-bunnik/
Wat goed van je! Ik wens je heel veel succes en plezier bij de rit!
-
- Forum-lid
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 30 apr 2014 19:52
Ik ben ook voornemens om dit mijn eerste BRM tocht te laten zijn. Inmiddels begonnen met inlezen in oude topics.
Kijken of het bevalt, zo ja, dan zal uiteindelijk het doel om naar toe te werken PBP zijn in 23. En dan voeg ik dit jaar ook al een 3, 4 en 600 toe. Waarschijnlijk vanuit Boekelo omdat ik in Enschede woon, wel zo makkelijk.
Fiets van dienst zal mijn Santos Trekking Lite worden. Die moet dit wel aankunnen. De conditie ook en nou heb ik niet veel sterke punten maar doorzettingsvermogen is er gelukkig wel 1. Al met al verwacht ik dat genieten, rijden en finishen wel goed komt. Snelheid kan me in dit geval gestolen worden, daarvoor heb ik de racer.
Aangezien ik nieuw ben, ben ik nog wel op zoek naar wat praktische info. Hoe werken de controles nou precies. Van de vrije controles begrijp ik dat een foto met fiets bij een klok of plaatsnaam bord voldoet of en kassabon van tankstation? De vaste controles dan, zit daar dan iemand van de organisatie met een daadwerkelijke stempel? Of hebben tankstations of kroegen een stempel. En weten zij dan dat er bij hun zo'n tocht langs komt? Als 1 van de ervaren randonneurs eens wat praktische info wil delen dan graag. Fijn voor mij en voor anderen die met het idee spelen om dit op te pakken.
Kijken of het bevalt, zo ja, dan zal uiteindelijk het doel om naar toe te werken PBP zijn in 23. En dan voeg ik dit jaar ook al een 3, 4 en 600 toe. Waarschijnlijk vanuit Boekelo omdat ik in Enschede woon, wel zo makkelijk.
Fiets van dienst zal mijn Santos Trekking Lite worden. Die moet dit wel aankunnen. De conditie ook en nou heb ik niet veel sterke punten maar doorzettingsvermogen is er gelukkig wel 1. Al met al verwacht ik dat genieten, rijden en finishen wel goed komt. Snelheid kan me in dit geval gestolen worden, daarvoor heb ik de racer.
Aangezien ik nieuw ben, ben ik nog wel op zoek naar wat praktische info. Hoe werken de controles nou precies. Van de vrije controles begrijp ik dat een foto met fiets bij een klok of plaatsnaam bord voldoet of en kassabon van tankstation? De vaste controles dan, zit daar dan iemand van de organisatie met een daadwerkelijke stempel? Of hebben tankstations of kroegen een stempel. En weten zij dan dat er bij hun zo'n tocht langs komt? Als 1 van de ervaren randonneurs eens wat praktische info wil delen dan graag. Fijn voor mij en voor anderen die met het idee spelen om dit op te pakken.
Vaste controles zijn inderdaad vaar tankstations, kroegen, restaurants etc. Ze hebben niet altijd een stempel, maar een bonnetje van iets dat je hebt gekocht of een krabbeltje van een serveerster is ook prima. Vaste controles weten dat er fietsers langskomen.
Bij vrije controles mag je zelf iets bedenken. Als je maar een bewijs hebt dat je in die plaats bent geweest. Foto, bonnetje van een geldautomaat/parkeerautomaat of stempel/bonnetje van een kroeg bijvoorbeeld.
Bij vrije controles mag je zelf iets bedenken. Als je maar een bewijs hebt dat je in die plaats bent geweest. Foto, bonnetje van een geldautomaat/parkeerautomaat of stempel/bonnetje van een kroeg bijvoorbeeld.
Hoi,
Volgens mij mag je ook gewoon van alle plaatsen waar stops zijn, een foto van het naamplaats bord maken? Ook al zijn er vaste stops?
Volgens mij mag je ook gewoon van alle plaatsen waar stops zijn, een foto van het naamplaats bord maken? Ook al zijn er vaste stops?
Oh, okay, dan ben je geen beginner nee Dit komt dan wel goed
Hangt er natuurlijk net vanaf wat je doel precies is, als je gewoon leuk de route wilt rijden en kaart na afloop in prullenbak gooit, tja dan maakt het verder ook niet echt uit wat je met de controles doet.
Ik heb mij ook ingeschreven trouwens.
Ik heb mij ook ingeschreven trouwens.
Ik sta ook ingeschreven, maar heb de route een paar weken geleden al voorgereden. Ik dacht dat het een makkelijke rondje zou zijn. Echter, op een gure januaridag, solo en met veel wind was het nog een best pittig ritje. Jullie krijgen het zaterdag wel wat makkelijker als we de weersverswachting moeten geloven