gravel routes normandie
hallo,
ik ben bas en ga van de zomer samen met mijn vriendin een fietsvakantie doen door normandie en we eindigen in parijs als het goed is
we gaan met bepakte surly's travel mtb's lekker kamperen en ongeveer 50/80 km per dag fietsen.
nu zijn daar heel veel fietspaden maar het lijkt mij wel mooi om ook wat gravelpad te fietsen.hoeft geen mtb parcours te zijn maar wel offroad ..
heeft iemand goede ideeen of tips.
alvast bedankt!
ik ben bas en ga van de zomer samen met mijn vriendin een fietsvakantie doen door normandie en we eindigen in parijs als het goed is
we gaan met bepakte surly's travel mtb's lekker kamperen en ongeveer 50/80 km per dag fietsen.
nu zijn daar heel veel fietspaden maar het lijkt mij wel mooi om ook wat gravelpad te fietsen.hoeft geen mtb parcours te zijn maar wel offroad ..
heeft iemand goede ideeen of tips.
alvast bedankt!
bedankt... maar hoopte dat er mensen zijn die ze daar al gereden hebben..en gpx bestandje hebben van mooie routes.
het is via google lastig in te schatten qua foto bij de route veel asvalt of er staat bij alleen expert(en dan de fotos van een griet die nog nooit op de fiets heeft gezeten)
maar thanx alvast
het is via google lastig in te schatten qua foto bij de route veel asvalt of er staat bij alleen expert(en dan de fotos van een griet die nog nooit op de fiets heeft gezeten)
maar thanx alvast
misschien is er wat te vinden op gravelmap.com
Mooi fietsen daar!. Ik heb niet direct concrete tips, maar ik ben daar best wat gravel paden tegengekomen en heb ook best een paar keer moeten omkeren en een stuk moeten omfietsen omdat de (fiets)route van google maps je soiwieso al over gravelpaden stuurt (waar je met de gewonen racefiets weinig te zoeken hebt).
Komoot leest de meta-gegevens uit OSM uit en weet daarom niet meer of minder dan andere routeplanners als Judise of Brouter. Zij vragen alleen geld voor wat anderen gratis aanbieden, waardoor wij er een โwaardeโ aan toekennen.