Goedemiddag, heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Mijn Tacx Flow is defect en nu heb ik een andere nette Flow kunnen kopen, ik ging er vanuit dat deze weer prima zou functioneren met mijn TTS4 software en mijn Tacx films.
Echter ik kan de motorrem selecteren en daarna Kalibreren waarna ik kan fietsen. Echter als ik een heuvel op ga(Futurum Veluwe ride 40km) dan verlies ik als i omhoog ga ineens vermogen of hij slipt door. Het lijkt namelijk op doorslippen maar ook als ik de rol veel vaster tegen mijn wiel zet gebeurt dit ook.
Alle instelling nagezien, maar geen enkele oplossing kunnen vinden, behalve een opmerking:
Iemand schreef ergens dat zijn Flow in eens vermogen of wattage verloren en dat het leek of de Flow motorrem slipte. Helaas kan ik de vermogensmeter welke vroeger in TTS3 zat niet meer vinden om aan te zetten.
Garmin/Tacx geven na stoppen van de ondersteuning voor Non Smart trainers niet meer thuis.
Echter ik hoop dat iemand een oplossing heeft, want ik vind het zonde om al mijn films en Software welke bij elkaar niet goedkoop waren en tot nu toe prima werkte, maar in de kliko toe gooien