Hallo
Nu alle wielerwedstrijden overal afgelast zijn, kwam ik met het idee om eventueel via Zwift groepsritten en eventueel ook wedstrijden te organiseren.
Denken jullie dat dit een goed idee is?
Jullie kunnen eventuele evenementen volgen door jullie te connecteren bij deze Strava Club: https://www.strava.com/clubs/ChainG
Als jullie dit zo veel mogelijk kunnen doorvertellen? Zo kunnen we elkaar blijven stimuleren doorheen deze moeilijke periode. Zo blijft hopelijk iedereen zijn mindset postief!
Groeten!
Oplossing voor groepsritten en wedstrijden
Ik zie ieder uur op Zwift wedstrijden en groepsritten voorbijkomen. Wat is hier anders aan?Titi schreef: ↑17 mar 2020 21:19 Hallo
Nu alle wielerwedstrijden overal afgelast zijn, kwam ik met het idee om eventueel via Zwift groepsritten en eventueel ook wedstrijden te organiseren.
Denken jullie dat dit een goed idee is?
Jullie kunnen eventuele evenementen volgen door jullie te connecteren bij deze Strava Club: https://www.strava.com/clubs/ChainG
Als jullie dit zo veel mogelijk kunnen doorvertellen? Zo kunnen we elkaar blijven stimuleren doorheen deze moeilijke periode. Zo blijft hopelijk iedereen zijn mindset postief!
Groeten!
Zwift zitten helaas zeer veel valsspelers, zo bleek afgelopen dagen al. Profs als R. Gesink wisten niet eens podium te rijden in een B-race.
-
- Forum-lid HC
Als iemand die de afgelopen 4 races op het podium stond in de B-categorie kan ik me daar wel iets bij voorstellen. R. Gesink komt pas net kijken. Je moet niet denken dat je zomaar ff podium rijdt .
P.s. Ik meen het ook nog wel een beetje. Zeker bij de grote Tour du Zwift evenementen rijden er ~1.500 man mee en zegt de categorie alleen iets over de afstand, dan is het echt geen gegeven dat je zomaar ff wint.
Laatst gewijzigd door DeletedUser02 op 19 mar 2020 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
HIj is een newbie in de digitale wereld en moet nog zijn logaritme om zijn waardes goed uit te rekenen nog even bijschaven, om zijn winstkansen te kunnen vergroten.