Scheur in buitenband
Ja door:
- een nieuwe buitenband te kopen
- als tijdelijke oplossing een stuk dik schuurpapier oid in de binnenzijde van de buitenband ter hoogte van de scheur te plaatsen zodat de buitenband niet naar buiten kan komen. Maar dit is een thuiskomer en geen oplossing
- een nieuwe buitenband te kopen
- als tijdelijke oplossing een stuk dik schuurpapier oid in de binnenzijde van de buitenband ter hoogte van de scheur te plaatsen zodat de buitenband niet naar buiten kan komen. Maar dit is een thuiskomer en geen oplossing
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Tips die ik wel langs heb zien komen hier zijn secondelijm in de schuur. En binnenkant met ducktape oid afdichten.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Als de binnenband erdoor komt, zou ik de band vervangen en niet meer liggen prutsen met secondelijm.
Zelf gebruik ik de secondelijm truc enkel voor kleine sneeën in de band en dan enkel wanneer er voor de rest nog veel leven in de band zit. (gisteren nog wat sneetjes gevuld, band heeft amper 1500km dus is het de moeite om die kleine dingen even op te vullen)
Zelf gebruik ik de secondelijm truc enkel voor kleine sneeën in de band en dan enkel wanneer er voor de rest nog veel leven in de band zit. (gisteren nog wat sneetjes gevuld, band heeft amper 1500km dus is het de moeite om die kleine dingen even op te vullen)
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Wat is het je waard om niet op je gezicht te gaan? Minder dan €25? Dan kun je gaan knutselen, anders andere band.
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
-
- Forum-lid
Secondelijm in de schUUr.....MarkVeenstra schreef: ↑09 apr 2020 10:46 Tips die ik wel langs heb zien komen hier zijn secondelijm in de schuur. En binnenkant met ducktape oid afdichten.