WML water tappunten gesloten
Alweer die @#$%^& Corona... alles kan en alles mag, zolang het maar Corona heet.
Mocht je als fietser vertrouwen op de openbare water tappunten, dan kom je bedrogen uit. Ze zijn allemaal geslotenvanwege het knopje dat je moet indrukken
En het drukknopje bij de stoplichten dan? Ik word hier zó moe van.....
Zo had ik dus het probleem dat ik dat halverwege een 100+km tocht ontdekte. Niks van winkeltjes in de buurt. Gelukkig had ik nog wel een beetje en wilde een autowassende meneer wel even contactloos mijn bidon vullen. Waterballet hulde voor de man
Mocht je als fietser vertrouwen op de openbare water tappunten, dan kom je bedrogen uit. Ze zijn allemaal geslotenvanwege het knopje dat je moet indrukken
En het drukknopje bij de stoplichten dan? Ik word hier zó moe van.....
Zo had ik dus het probleem dat ik dat halverwege een 100+km tocht ontdekte. Niks van winkeltjes in de buurt. Gelukkig had ik nog wel een beetje en wilde een autowassende meneer wel even contactloos mijn bidon vullen. Waterballet hulde voor de man
Dogma F
In de gemeente Utrechtse Heuvelrug zijn ze allemaal dicht, bleek vandaag. Ook ik vroeg me af hoe dat nou met die stoplichten met die meldknoppen moest. Voor de zekerheid heb ik maar even aan elk knopje gelikt en ben ik daarna door rood gereden bij het oversteken.
Ja inderdaad "veel minder gevaarlijk", zo heb je het teminste gelijk in je mond, zelfs zonder tussenkomst van je handen.
Mooi, dan kan ik morgen op de markt in Valkenswaard water tappen.
Ik wordt toch wel heel verdrietig van dit nieuws. Lees ik het nu goed dat er watertappunten zijn afgesloten vanwege het risico om een coronabesmetting op te lopen? Echt, tranen in m'n ogen van verdriet. We zijn knettergek aan het worden met z'n allen. Kans op besmetting via oppervlakken is niet nul, maar verwaarloosbaar ten opzichte van direct contact (hoesten etc.) (aldus RIVM), hoeveel mensen maken gebruik van zo'n kraantje etc. etc. Risico is vrijwel nul.
Coronapandemie is ernstig en de meeste maatregelen vanuit de (rijks)overheid snap ik prima, maar ik word zo ontzettend moe van al dit soort (helaas ook nog goedbedoelde) acties van lokale clubjes en overheden.
Coronapandemie is ernstig en de meeste maatregelen vanuit de (rijks)overheid snap ik prima, maar ik word zo ontzettend moe van al dit soort (helaas ook nog goedbedoelde) acties van lokale clubjes en overheden.
Dat is een goeie tip! In België zoek ik inderdaad ook de begraafplaatsen op voor water. Maar in Limburg hebben we prima openbare voorzieningen daarvoor.
Dogma F
- daniel1975
- Forum-lid HC
Punten op de heuvelrug zijn gesloten ivm het feit dat mensen te dicht bij elkaar er omheen stonden (geen grap).
Mafketels (de burgemeesters) zijn het.
Mafketels (de burgemeesters) zijn het.
Less is bore