Mavic ook in de problemen!
-
- Forum-lid HC
Wielfabrikant Mavic is onder curatele gesteld
https://www.cyclist.co.uk/news/8168/mav ... FObwxp55V8
https://www.cyclist.co.uk/news/8168/mav ... FObwxp55V8
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
Even onduidelijk hoe ik hier op moet reageren. Is het een aderlating, een signaal of een zegen voor de fiets industrie?
- thestudent
- Forum-lid HC
Toch gek, MAVIC is overal om je heen. En ook de gele MAVIC neutral service autos vind ik vrij iconisch. Dus in mijn ogen wel een gemis.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Het bedrijf is toch niet onder curatele gesteld omdat het niet aan zijn verplichtingen kan voldoen?
De vakbonden hebben een actie opgestart om via procedures (die wellicht in Frankrijk hun rechten beschermen) om duidelijk te krijgen wie nu de eigenaar is.
De vakbonden hebben een actie opgestart om via procedures (die wellicht in Frankrijk hun rechten beschermen) om duidelijk te krijgen wie nu de eigenaar is.
-
- Forum-lid HC
Als ik Mavic in één foto samen mocht vatten:
- thestudent
- Forum-lid HC
To summarise: Mavic don’t seem to know who owns them. Regent says that they do. The French courts say that they don’t. A sub-brand of Amer Sports, Mavic’s owner from a year ago, seems to be on the hook for something, but we’re not really sure what. And, we’ve now got a headache.
If we know one thing for sure, it’s this: Mavic’s in a bit of a sticky spot
Ik snap t ook niet meer. T lijkt erop dat mavic zichzelf onder curatele heeft laten stellen om te voorkomen dat een Amerikaanse vage onbekende holding de boel leegtrekt en het vooral om de patenten te doen is. Waardoor het bedrijf dus zou verdwijnen. Maar misschien is het grote kwaad al geschied. Dit soort holdings zijn gemaakt om zo veel mogelijk assetts uit een noodleidend bedrijf weg te sluizen. Om zo zelfs aan een verliesmakend bedrijf grof geld te verdienen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!