Futurumshop schoenen testen
Heeft iemand ervaring met het 14 dagen testen bij Futurumshop? Er staat dat je de schoenen kunt gebruiken zoals ze bedoeld zijn om te gebruiken.
Ik heb ooit bij een fietswinkel dure schoenen gekocht (na achteraf slecht advies) die ik ook mocht retourneren als ze me niet zouden bevallen. Vervolgens wilde ik ze terugbrengen en toen begonnen ze te miepen over een krasje aan de onderkant van de schoen. Ik kon de helft van het bedrag terugkrijgen, meer niet.
Hoe gaat Futurumshop hiermee om?
Ik heb ooit bij een fietswinkel dure schoenen gekocht (na achteraf slecht advies) die ik ook mocht retourneren als ze me niet zouden bevallen. Vervolgens wilde ik ze terugbrengen en toen begonnen ze te miepen over een krasje aan de onderkant van de schoen. Ik kon de helft van het bedrag terugkrijgen, meer niet.
Hoe gaat Futurumshop hiermee om?
- alliance_0
- Forum-lid
- Berichten: 1437
- Lid geworden op: 08 aug 2010 02:06
Misschien even zoeken op de Futurum pagina. Niet meer als 10 seconden had ik nodig.
Voorwaarden schoenen en helmen - 14 dagen vrijblijvend uitproberen
Hardloop-, fiets- en wandelschoenen, race- en mountainbikehelmen hoeven, indien geretourneerd, niet in nieuwstaat te verkeren maar dienen wel alleen gebruikt te zijn voor het doel waarvoor ze zijn vervaardigd en redelijkerwijs in de staat te verkeren van matig tot intensief gebruik. Voor het overige gelden de gebruikelijke retourvoorwaarden. Wens je het artikel niet te houden, meldt dat dan binnen 14 dagen na aflevering van de bestelling via support@futurumshop.nl met vermelding van het ordernummer. Je ontvangt een retourformulier om de schoenen of helm kosteloos terug te sturen. Het artikel moeten binnen 30 dagen na aflevering van de bestelling geretourneerd zijn. Je kan ervoor kiezen om de aankoop te ruilen of de aankoop te annuleren. Geef je voorkeur aan in de mail, dan regelt onze klantenservice de rest!
Voorwaarden schoenen en helmen - 14 dagen vrijblijvend uitproberen
Hardloop-, fiets- en wandelschoenen, race- en mountainbikehelmen hoeven, indien geretourneerd, niet in nieuwstaat te verkeren maar dienen wel alleen gebruikt te zijn voor het doel waarvoor ze zijn vervaardigd en redelijkerwijs in de staat te verkeren van matig tot intensief gebruik. Voor het overige gelden de gebruikelijke retourvoorwaarden. Wens je het artikel niet te houden, meldt dat dan binnen 14 dagen na aflevering van de bestelling via support@futurumshop.nl met vermelding van het ordernummer. Je ontvangt een retourformulier om de schoenen of helm kosteloos terug te sturen. Het artikel moeten binnen 30 dagen na aflevering van de bestelling geretourneerd zijn. Je kan ervoor kiezen om de aankoop te ruilen of de aankoop te annuleren. Geef je voorkeur aan in de mail, dan regelt onze klantenservice de rest!
DIt had ik uiteraard zelf ook al gevonden, maar zoals ik aangaf ben ik op zoek naar gebruikerservaringen omdat ik in het verleden met een soortgelijke voorwaarde ben "genaaid".alliance_0 schreef: ↑09 jun 2020 13:03 Misschien even zoeken op de Futurum pagina. Niet meer als 10 seconden had ik nodig.
Voorwaarden schoenen en helmen - 14 dagen vrijblijvend uitproberen
Hardloop-, fiets- en wandelschoenen, race- en mountainbikehelmen hoeven, indien geretourneerd, niet in nieuwstaat te verkeren maar dienen wel alleen gebruikt te zijn voor het doel waarvoor ze zijn vervaardigd en redelijkerwijs in de staat te verkeren van matig tot intensief gebruik. Voor het overige gelden de gebruikelijke retourvoorwaarden. Wens je het artikel niet te houden, meldt dat dan binnen 14 dagen na aflevering van de bestelling via support@futurumshop.nl met vermelding van het ordernummer. Je ontvangt een retourformulier om de schoenen of helm kosteloos terug te sturen. Het artikel moeten binnen 30 dagen na aflevering van de bestelling geretourneerd zijn. Je kan ervoor kiezen om de aankoop te ruilen of de aankoop te annuleren. Geef je voorkeur aan in de mail, dan regelt onze klantenservice de rest!
Graag zou ik van iemand horen dat een paar schoenen retourneren met wat krasjes aan de onderkant geen enkel probleem is en dat ze niet beginnen dat er op de schoenen is gelopen terwijl ze zijn bedoeld om mee te fietsen.
Hoi
Toevallig heb ik van de week een setje hardloopschoenen terug gestuurd naar futurumshop welke ik 2 weken getest heb. Ik heb vooraf ook contact gehad om na te vragen of er nog specifieke eisen waren aan deze regeling. Maar ik begreep van niet...
Dus 3x er mee wezen hardlopen maar de schoenen bevielen niet. Retour gestuurd. Nu wacht ik alleen nog even de terug betaling af. Maar ik ga er vanuit dat dit gewoon verloopt zoals anders. Zo niet, dan laat ik het hier wel weten.
Toevallig heb ik van de week een setje hardloopschoenen terug gestuurd naar futurumshop welke ik 2 weken getest heb. Ik heb vooraf ook contact gehad om na te vragen of er nog specifieke eisen waren aan deze regeling. Maar ik begreep van niet...
Dus 3x er mee wezen hardlopen maar de schoenen bevielen niet. Retour gestuurd. Nu wacht ik alleen nog even de terug betaling af. Maar ik ga er vanuit dat dit gewoon verloopt zoals anders. Zo niet, dan laat ik het hier wel weten.
Een beetje muggenzifterij. Cleats erop, zool afplakken met isolatie-/sport/wat dan ook een beetje dikkere-tape om krassen te voorkomen. Niet teveel mee lopen. Lekker gaan fietsen. Cleats goed vast maken zodat ze niet gaan schuiven en krassen aanbrengen. Retour indien niet bevalt.
-
- Forum-lid
- Berichten: 210
- Lid geworden op: 28 mei 2015 10:00
mtb schoenen gekocht, 2x getest op de tacx.
cleats er natuurlijk opgeschroefd
Zaten niet goed genoeg, teruggestuurd en geld teruggekregen
cleats er natuurlijk opgeschroefd
Zaten niet goed genoeg, teruggestuurd en geld teruggekregen
-
- Forum-lid
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 07 jan 2024 20:46
superservice van Futurum !Zjoske78 schreef: ↑09 jun 2020 11:30 Heeft iemand ervaring met het 14 dagen testen bij Futurumshop? Er staat dat je de schoenen kunt gebruiken zoals ze bedoeld zijn om te gebruiken.
Ik heb ooit bij een fietswinkel dure schoenen gekocht (na achteraf slecht advies) die ik ook mocht retourneren als ze me niet zouden bevallen. Vervolgens wilde ik ze terugbrengen en toen begonnen ze te miepen over een krasje aan de onderkant van de schoen. Ik kon de helft van het bedrag terugkrijgen, meer niet.
Hoe gaat Futurumshop hiermee om?
Ik koop nooit ergens anders nog fietschoenen
Meerdere schoenen getest binnen de 14 dagen termijn. Never nooit problemen bij het retourneren.
(A propos tipje: schoenen die ze niet meer als nieuw kunnen verkopen komen volgens mij op de Tweedekans afdeling van Futurum terecht. Heb daar onlangs de Lake MXZ304 voor erg weinig kunnen score. Wat een schoen trouwens..)
(A propos tipje: schoenen die ze niet meer als nieuw kunnen verkopen komen volgens mij op de Tweedekans afdeling van Futurum terecht. Heb daar onlangs de Lake MXZ304 voor erg weinig kunnen score. Wat een schoen trouwens..)
Schoenen besteld bij andere internetwinkel (dus niet Fiturum). Voor normale prijs.
Bij leveringen bleek dat de carbonzolen behoorlijk beschadigd waren. Hadden duidelijk plaatjes op gezeten. Slechte zaak om dit als 'nieuw' proberen te verkopen. Beetje pissig om. Schoenen zijn retour.
Bij leveringen bleek dat de carbonzolen behoorlijk beschadigd waren. Hadden duidelijk plaatjes op gezeten. Slechte zaak om dit als 'nieuw' proberen te verkopen. Beetje pissig om. Schoenen zijn retour.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40084
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Dit is wel het dubbele rondom zo’n retourregeling. We willen allemaal wel die regeling , maar willen geen schoenen waar al krasjes op zitten.roger68 schreef: ↑21 feb 2024 23:20 Schoenen besteld bij andere internetwinkel (dus niet Fiturum). Voor normale prijs.
Bij leveringen bleek dat de carbonzolen behoorlijk beschadigd waren. Hadden duidelijk plaatjes op gezeten. Slechte zaak om dit als 'nieuw' proberen te verkopen. Beetje pissig om. Schoenen zijn retour.
Ik zou mij voor kunnen stellen dat ze altijd €25 rekenen bij retour en die schoenen dan weer met korting alsnog verkopen.
Less is bore
Nou, met de prijzen die Futurum hanteert is dat al verdisconteerd... Maar het blijft een ruimhartige regeling, wat niet wegneemt dat je als je een product koopt het gewoon nieuw hoort te zijn, of er minimaal als nieuw uit moet zien. Anders horen ze gewoon in de 2e kanshoek te liggen.