Is dit nog veilig?
-
- Forum-lid
Een binnenband hoort niet naar buiten te komen.......
Nee, dit is niet veilig op deze manier. Koordlagen beschadigd, vatbaar voor breuk.
Je zou kunnen proberen om de buitenband te plakken, met een pleister aan de binnenkant. Zelf geen goede ervaringen mee dus ik kan het je niet aanraden.....beter een nieuwe buitenband erop (en fiets buiten bereik van de kat bewaren)
Je zou kunnen proberen om de buitenband te plakken, met een pleister aan de binnenkant. Zelf geen goede ervaringen mee dus ik kan het je niet aanraden.....beter een nieuwe buitenband erop (en fiets buiten bereik van de kat bewaren)
Dogma F
Nee,..... zo is dit een garantie voor een klapband. Of op z'n minst een hele snelle leegloper. De meeste banden plak sets hebben een stukje noodplastic om tussen de buiten- en binnenband te plaatsen als je onderweg zo je buitenband beschadigt. Behalve zo'n stukje plastic werkt een stukje leer ook. Alhoewel het bedoeld is als nood reparatie (een soort huiskomertje), weet ik uit ervaring dat je daar nog best lang mee kan doorrijden.
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid HC
inderdaad gewoon kliko. In het verleden iets te vaak een valpartij meegemaakt door een voorganger met een overdosis aan zuinigheid.
Gebeurd dit onderweg dan zou je kunnen overwegen om de buitenband aan de binnenzijde van een reparatieplakker te voorzien, dat gaan redelijk lang goed (in ieder geval tot je thuis bent).
Gebeurd dit onderweg dan zou je kunnen overwegen om de buitenband aan de binnenzijde van een reparatieplakker te voorzien, dat gaan redelijk lang goed (in ieder geval tot je thuis bent).
1 Keer is inderdaad 1 keer te veel......sharkman113 schreef: ↑20 jun 2020 22:40 inderdaad gewoon kliko. In het verleden iets te vaak een valpartij meegemaakt door een voorganger met een overdosis aan zuinigheid.
CUT
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig