Hambini.com
Onlangs bovenstaande website op YouTube tegen gekomen. Opvallend kritisch zonder blad voor zijn mond.
Benadrukt dat allignment heel belangrijk is voor de levensduur van je lagers. Interessant en vermakelijk.
Benadrukt dat allignment heel belangrijk is voor de levensduur van je lagers. Interessant en vermakelijk.
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
jaaaaahhhhaaa hij is supergoed. Vooral met de powerpoint presentaties (by Hambini aged 5) maakt hij korte metten met fabrikanten als Trek, FSA en andere "gerenommeerde" merken.
Alleen van de Look frames is hij te spreken.
Een zeer goede ervaren hoogstaande technicus die Hambini.
Ik zou zeggen iedereen volgen die man!!
https://www.youtube.com/results?search_query=hambini
Alleen van de Look frames is hij te spreken.
Een zeer goede ervaren hoogstaande technicus die Hambini.
Ik zou zeggen iedereen volgen die man!!
https://www.youtube.com/results?search_query=hambini
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
-
- Forum-lid
- Berichten: 1264
- Lid geworden op: 11 mei 2006 21:25
Ik heb de indruk dat hij vooral kritisch is om origineel uit de hoek te komen.
Volgens hem is het bijna onmogelijk om met een Canyon te fietsen zonder je lagers te slopen.
In de praktijk loopt het allemaal zo'n vaart niet.
Volgens hem is het bijna onmogelijk om met een Canyon te fietsen zonder je lagers te slopen.
In de praktijk loopt het allemaal zo'n vaart niet.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Hij heeft soms goede punten, maar waarom het altijd 45 minuten moet duren? Dezelfde informatie had ook gewoon in 5 minuten gekund en dan zonder extreem overdrijven.
Van het weekend weer eens een rondje rijden met de slechtste crank ter wereld, SRAM GXP.
Van het weekend weer eens een rondje rijden met de slechtste crank ter wereld, SRAM GXP.
Nou stel dat je 15.000km met een BB haalt: dat is iets van 500 uur en in lagerland is dat inderdaad errug weinig.dwangarbeider schreef: ↑02 jul 2020 19:45 Ik heb de indruk dat hij vooral kritisch is om origineel uit de hoek te komen.
Volgens hem is het bijna onmogelijk om met een Canyon te fietsen zonder je lagers te slopen.
In de praktijk loopt het allemaal zo'n vaart niet.
Ik vind het wel vermakelijke filmpjesamclassic-fan schreef: ↑02 jul 2020 20:01 Hij heeft soms goede punten, maar waarom het altijd 45 minuten moet duren? Dezelfde informatie had ook gewoon in 5 minuten gekund en dan zonder extreem overdrijven.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- thestudent
- Forum-lid HC
- Berichten: 5597
- Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
- Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn
Hij heeft vaak een punt, vooral met de kritiek op de kwaliteit die fabrikanten soms de deur uitsturen. De voorbeelden van compleet scheve brackets, niet ronde gaten etc zijn erg goed.
Maar vergeet niet dat hij zelf ook bottom brackets verkoopt. Dus geheel onafhankelijk is hij natuurlijk niet. Ook zie je bij hem natuurlijk vooral de extreme voorbeelden. Niet elk frame of bracket / crank zijn zo slecht. Vaak is er met het ontwerp niet eens per se iets mis, maar ligt het in de uitvoering / toleranties bij fabricage.
Maar vergeet niet dat hij zelf ook bottom brackets verkoopt. Dus geheel onafhankelijk is hij natuurlijk niet. Ook zie je bij hem natuurlijk vooral de extreme voorbeelden. Niet elk frame of bracket / crank zijn zo slecht. Vaak is er met het ontwerp niet eens per se iets mis, maar ligt het in de uitvoering / toleranties bij fabricage.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Paar goeie punten, hij promoot vooral z'n eigen handel....thestudent schreef: ↑02 jul 2020 21:15 Hij heeft vaak een punt, vooral met de kritiek op de kwaliteit die fabrikanten soms de deur uitsturen. De voorbeelden van compleet scheve brackets, niet ronde gaten etc zijn erg goed.
Maar vergeet niet dat hij zelf ook bottom brackets verkoopt. Dus geheel onafhankelijk is hij natuurlijk niet. Ook zie je bij hem natuurlijk vooral de extreme voorbeelden. Niet elk frame of bracket / crank zijn zo slecht. Vaak is er met het ontwerp niet eens per se iets mis, maar ligt het in de uitvoering / toleranties bij fabricage.
Paar jaar geleden had ik eens een discussie met hem op Bikeradar, waarover het precies ging kan ik nu even niet terugvinden.
Wat ie over lagers allemaal ter berde brengt , het zal wel , interesseert me eigenlijk zo goed als niet.
Wel interessant vond ik z'n verhandelingen over aerodynamica van wielen.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 17 jun 2020 00:42
Leuke filmpjes vind ik en je mag ook kritisch zijn als je kijkt hoe duur alles qua wielrennen is, dan moet er ook kwaliteit geleverd worden.