de wielen zoektocht
Ik ben op zoek naar een nieuwe wielenset maar ik kan door de bomen het bos niet meer zien door de merken en type enz
Ik zoek een stijf en aerodynamische wiel (velghoogte 30-40 mm)
gewicht niet doorslaggevend
campa-body (maar dat lijkt me geen probleem)
geschikt voor standaard remblokjes
budget E500-600.
Ik zoek een stijf en aerodynamische wiel (velghoogte 30-40 mm)
gewicht niet doorslaggevend
campa-body (maar dat lijkt me geen probleem)
geschikt voor standaard remblokjes
budget E500-600.
Campagnolo Eurus, of inderdaad Fulcrum 1
In Duitsland nog wel iets goedkoper dan bij Hopmans dacht ik.
In Duitsland nog wel iets goedkoper dan bij Hopmans dacht ik.
Sluit me aan bij bovenstaande meningen; fulrum 1 of eurus, welke is een kwestie van smaak. Beter en meer allround vind je niet. kies de clincher: lichter en goedkoper dan de 2-way fit. ook mooi: deze wielen hebben geen velglint: banden zijn makeelijker om te leggen en gaan in ieder geval niet lek op de velg.
(2-way fit voegt weinig toe; tubeless kan alleen met dure hutchinsons)
(2-way fit voegt weinig toe; tubeless kan alleen met dure hutchinsons)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb momenteel al een paar maanden de R1 (09) wielen. vind dit knappe wielen met de brede zwarte spaken. Ben er zeer tevreden over: lichte en stijve wielen. Zeer goede prijs-technisch-kwalieit verhouding.
Een aanrader!
Een aanrader!
KUOTA
Bicycle Composite Technology
Bicycle Composite Technology
Wat denk je van de Shimano WH7850 C24-CL?
Ik heb ze sinds korte tijd en ze zijn geweldig goed
Set weegt 1380 gram en zijn stijf en verder zijn ze perfect afgewerkt en hebben Dura-Ace naven een uitstekende reputatie als het gaat om kwaliteit
Ik heb ze sinds korte tijd en ze zijn geweldig goed
Set weegt 1380 gram en zijn stijf en verder zijn ze perfect afgewerkt en hebben Dura-Ace naven een uitstekende reputatie als het gaat om kwaliteit
Ik had ook eerst mij bedenkingen voor Shimano wielen want het merk heeft toch zijn naam gemaakt met race-groepen en moutainbike groepen
De wielen zijn fantastisch en lopen zeer goed verder lijkt het net op carbonwielen als je op slechte wegen rijd want de demping is extreem goed terwijl het toch wielen zijn voor draadbanden met een aluminium velg
De wielen zijn fantastisch en lopen zeer goed verder lijkt het net op carbonwielen als je op slechte wegen rijd want de demping is extreem goed terwijl het toch wielen zijn voor draadbanden met een aluminium velg