Nieuwe skinwall banden
Ik ben op zoek naar een nieuw setje vouwbanden. Nu al een paar keer in relatief korte tijd lek gereden op de Continental Gp5000 banden die standaard op mijn fiets zaten.
Ben op zoek naar een band waarbij ik niet angstig hoef te zijn als ik een keer op een kilometertje onverhard stuit.
Wil ook wel eens een skinwall proberen, denk dat dat wel mooi op mijn rood frame staat.
Zat zelf te denken aan ongeveer 40-50 euro per band.
Heb nu 25mm banden en dat bevalt me verder wel.
Is bv een Vittoria Corsa Control G2 hiervoor geschikt? Of lever ik dan teveel in op de verharde wegen door de lagere rolweerstand?
Heb trouwens een DT Swiss RR511 velg.
Ben op zoek naar een band waarbij ik niet angstig hoef te zijn als ik een keer op een kilometertje onverhard stuit.
Wil ook wel eens een skinwall proberen, denk dat dat wel mooi op mijn rood frame staat.
Zat zelf te denken aan ongeveer 40-50 euro per band.
Heb nu 25mm banden en dat bevalt me verder wel.
Is bv een Vittoria Corsa Control G2 hiervoor geschikt? Of lever ik dan teveel in op de verharde wegen door de lagere rolweerstand?
Heb trouwens een DT Swiss RR511 velg.
Vittoria Rubino Pro is nu ook verkrijgbaar in limited edition skinwall. Iets meer lekbestendig dan Corsa Control en veel makkelijker schoon te houden. Deze zaten standaard op mijn Roadmachine, maar mijn volgende set wordt de Pirelli P Zero Classic.
BMC Roadmachine 02 2020
BMC Alpenchallenge 01 2016
BMC Alpenchallenge 01 2016
Panaracer Gravelking in 26mm, want volgens mij wilde jij niet tubeless toch? Robuuste banden en ook nog eens comfortabel met bibas.
Je wordt steeds beter in het volgen van de richtlijnen voor het zetten van je fiets op de foto
Decals er af!
Decals er af!