Na een tijdje meegelezen te hebben heb ik me toch maar aangemeld.
Ik wil beginnen met fietsen en ben op zoek naar een mooie fiets voor in de Limburgse heuvels. Bij mijn zoektocht op internet kwam ik de Borgini Casano tegen (klik). Het lijkt me een leuke fiets voor een redelijke prijs. Ik kan alleen nergens ervaringen van andere gebruikers van die fiets vinden. Kent iemand het merk en de fiets? Is het aan te bevelen?
Borgini racefiets - ervaringen?
-
- Forum-lid
Op zoek naar een eerste fiets
mooie fiets hoor.
alleen ik denk dat je voor die prijs wel een beter fiets met groep kan krijgen
kijk anders eens bij salden, de vos of fietsgigant en dan zou ik een fiets zoeken met minimaal 105 groep, aangezien jij in limburg en omgeving wil fietsen.
en als beginner in de bergen neem een triple ( behalfe als je heeel veel kracht in je benen hebt )
alleen ik denk dat je voor die prijs wel een beter fiets met groep kan krijgen
kijk anders eens bij salden, de vos of fietsgigant en dan zou ik een fiets zoeken met minimaal 105 groep, aangezien jij in limburg en omgeving wil fietsen.
en als beginner in de bergen neem een triple ( behalfe als je heeel veel kracht in je benen hebt )
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
-
- Forum-lid
Aan welk merk denken jullie als je zegt dat je wel beter kunt krijgen voor dat geld?
Op zoek naar een eerste fiets
-
- Forum-lid
de info van tjerkstra is niet correct. de zaak ligt in elsloo en is eigendom van wiily zelissen.
gaat niet, bestaat niet!