Productondersteuning Garmin
Ik zou niet zo heel snel een klacht op een forum posten, maar mijn geduld is onderhand wel op.
Ik heb twee calls uitstaan bij Garmin. Een over een navigatiefout bij mijn 1030plus en een voor een vervanging van een Fenix horloge.
De call van de 1030 staat al vanaf half september op en het horloge vanaf half november.
Nu vind ik het op zich geen probleem als dingen wat tijd vergen, maar waar ik me enorm aan stoor is dat er gewoon niet of met een week of meer vertraging wordt gereageerd op mails of dat, als er een reactie komt, eruit blijkt dat ze hun huiswerk niet hebben gedaan.
Voorbeeld: je 1030plus geeft een fout in de datalog over de SD kaart slot, kan je de SD kaart verwijderen en kijken of het probleem blijft terugkomen. Een 1030 plus heeft helemaal geen SD kaartslot.
Het horloge heb ik ingestuurd en direct betaald. Sindsdien: stilte. Vriendelijke herinnering gestuurd na de door Garmin gestelde termijn van 15 werkdagen: stilte.
Ik heb inmiddels voor veel geld aan Garmin spullen verzameld, maar ze doen wel heel erg hun best om een trouwe klant naar hun concurrenten te sturen. Wat een amateurisme.
Zo, dat lucht op. Zo maar eens een ritje doen.
Ik heb twee calls uitstaan bij Garmin. Een over een navigatiefout bij mijn 1030plus en een voor een vervanging van een Fenix horloge.
De call van de 1030 staat al vanaf half september op en het horloge vanaf half november.
Nu vind ik het op zich geen probleem als dingen wat tijd vergen, maar waar ik me enorm aan stoor is dat er gewoon niet of met een week of meer vertraging wordt gereageerd op mails of dat, als er een reactie komt, eruit blijkt dat ze hun huiswerk niet hebben gedaan.
Voorbeeld: je 1030plus geeft een fout in de datalog over de SD kaart slot, kan je de SD kaart verwijderen en kijken of het probleem blijft terugkomen. Een 1030 plus heeft helemaal geen SD kaartslot.
Het horloge heb ik ingestuurd en direct betaald. Sindsdien: stilte. Vriendelijke herinnering gestuurd na de door Garmin gestelde termijn van 15 werkdagen: stilte.
Ik heb inmiddels voor veel geld aan Garmin spullen verzameld, maar ze doen wel heel erg hun best om een trouwe klant naar hun concurrenten te sturen. Wat een amateurisme.
Zo, dat lucht op. Zo maar eens een ritje doen.
I find your lack of faith disturbing
Ik heb dezelfde ervaring met mail contact met Garmin, echter als je het geduld kunt vinden om te bellen, word je vaak snel en kundig geholpen. De enige “maar” daar is dat je vaak een uur aan de lijn hangt voordat je iemand te pakken hebt.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16475
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Garmin spullen koop ik altijd bij Futurum en met de verlengde waarborg voor 10 Euro extra..
Bij Futurum, al 3x eigen ervaring, handelen ze een "defect" wel heel snel af.
Bij Futurum, al 3x eigen ervaring, handelen ze een "defect" wel heel snel af.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Supergrover
- Forum-lid HC
- Berichten: 4468
- Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10
da's dan toch ook de aan jou verkopende partij?
die zou dan de claim o.i.d. af moeten handelen en niet Garmin......
Logisch, maar dan moeten ze dat wel aangeven. Trouwens, mijn man heeft contact met ze opgenomen vanwege problemen, niet met het idee om direct wat anders te krijgen. Uiteindelijk heeft Garmin, met horten en stoten, dat zelf afgehandeld.
Net geprobeerd om Tacx ( ook Garmin toch?) te bellen, blijkt dat ze helemaal niet telefonisch te bereiken zijn. Stuur maar een mailtje.
Heeft iemand een weekend nummer?
Heeft iemand een weekend nummer?
Canyon Endurace CF SL Disc 8.0 Di2
Ikke gek?? Nee hoor, hooguit een special edition
Ikke gek?? Nee hoor, hooguit een special edition
Jij bent een optimist. Verwacht je echt dat het in deze moderne tijd nog mogelijk is rechtstreeks contact op te nemen met de supportafdeling van een wat groter bedrijf? Weet je wel wat dat kost om iemand de hele tijd bij die telefoon te laten zitten om te wachten tot er iemand belt. En zo'n persoon moet je ook nog opleiden zodat hij/zij iets meer kan dan "hallo" en "tot ziens" zeggen. Daar heb je toch internet voor.
Laatst gewijzigd door senior op 07 dec 2020 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4290
- Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25
Ik heb een Neo 2 hier staan die vibreert bij bepaalde wattage. Mijn support ticket (tegenwoordig ook Garmin) loopt al een ruime maand en het is maar raden waar ze mee bezig zijn. Heb er al een paar keer achteraan gemaild en krijg dan altijd vrij snel reactie dat ik nog even geduld moet hebben. Kreeg een paar weken terug ook een hele grote doos met slechts 2 kleine rubber ringetjes erin, maar geen tool om de Tacx open te maken.
Kortom; Garmin voldoet weer volledig aan de verwachting nu ze Tacx overgenomen hebben. Uiteindelijk komt het wel goed, ze zijn alleen zo rete traag.
Kortom; Garmin voldoet weer volledig aan de verwachting nu ze Tacx overgenomen hebben. Uiteindelijk komt het wel goed, ze zijn alleen zo rete traag.