Productondersteuning Garmin
Geplaatst: 05 dec 2020 15:15
Ik zou niet zo heel snel een klacht op een forum posten, maar mijn geduld is onderhand wel op.
Ik heb twee calls uitstaan bij Garmin. Een over een navigatiefout bij mijn 1030plus en een voor een vervanging van een Fenix horloge.
De call van de 1030 staat al vanaf half september op en het horloge vanaf half november.
Nu vind ik het op zich geen probleem als dingen wat tijd vergen, maar waar ik me enorm aan stoor is dat er gewoon niet of met een week of meer vertraging wordt gereageerd op mails of dat, als er een reactie komt, eruit blijkt dat ze hun huiswerk niet hebben gedaan.
Voorbeeld: je 1030plus geeft een fout in de datalog over de SD kaart slot, kan je de SD kaart verwijderen en kijken of het probleem blijft terugkomen. Een 1030 plus heeft helemaal geen SD kaartslot.
Het horloge heb ik ingestuurd en direct betaald. Sindsdien: stilte. Vriendelijke herinnering gestuurd na de door Garmin gestelde termijn van 15 werkdagen: stilte.
Ik heb inmiddels voor veel geld aan Garmin spullen verzameld, maar ze doen wel heel erg hun best om een trouwe klant naar hun concurrenten te sturen. Wat een amateurisme.
Zo, dat lucht op. Zo maar eens een ritje doen.
Ik heb twee calls uitstaan bij Garmin. Een over een navigatiefout bij mijn 1030plus en een voor een vervanging van een Fenix horloge.
De call van de 1030 staat al vanaf half september op en het horloge vanaf half november.
Nu vind ik het op zich geen probleem als dingen wat tijd vergen, maar waar ik me enorm aan stoor is dat er gewoon niet of met een week of meer vertraging wordt gereageerd op mails of dat, als er een reactie komt, eruit blijkt dat ze hun huiswerk niet hebben gedaan.
Voorbeeld: je 1030plus geeft een fout in de datalog over de SD kaart slot, kan je de SD kaart verwijderen en kijken of het probleem blijft terugkomen. Een 1030 plus heeft helemaal geen SD kaartslot.
Het horloge heb ik ingestuurd en direct betaald. Sindsdien: stilte. Vriendelijke herinnering gestuurd na de door Garmin gestelde termijn van 15 werkdagen: stilte.
Ik heb inmiddels voor veel geld aan Garmin spullen verzameld, maar ze doen wel heel erg hun best om een trouwe klant naar hun concurrenten te sturen. Wat een amateurisme.
Zo, dat lucht op. Zo maar eens een ritje doen.