]Gratis wieler spullen
Vraag; ik heb nog al wat gebruikte wieler spullen, broeken kort en lang, shirts korte en lange mouw, sokken, schoenen, helmen,
Deze waren bedoeld voor een project in Africa maar zij kunnen de spullen niet meer kwijt. Wie kan ik hier blij mee maken?
Al die spullen zijn verzameld door vele fietsers in de regio.
Hans de Vos
e: henedevos@concepts.nl
gratis wieler spullen
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Als er een POC helm in maat M tussen zit wil ik die graag hebben;)
-
- Forum-lid
Ik heb dezelfde vraag. Door de jaren heen heel wat kleren verzameld en er is vast een mooi doel voor
Deze persoon knapt oude racefietsen op voor Stichting ALS en verkoopt ook het één en ander. Misschien kan je het hem eens contact opnemen? https://www.marktplaats.nl/u/2ehandsrac ... n/7932054/
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
-
- Forum-lid
In de regionale krant stond dit artikel: https://www.tubantia.nl/hof-van-twente/ ... ~a67043f1/
Geen idee natuurlijk of ze in Sierra Leone iets hebben aan wielerkleding, maar je weet maar nooit.
Geen idee natuurlijk of ze in Sierra Leone iets hebben aan wielerkleding, maar je weet maar nooit.
-
- Forum-lid
bedankt voor de reacties. De verzamelde spullen waren voor een goed doel in Africa. nl mn jeugd op de racefiets zien te krijgen. Echter ze hebben voorlopig spullen genoeg. ( ik had al 4 x een auto vol aangeleverd).
Ik ga contact zoeken met de aangeleverde adressen.
Ik ga contact zoeken met de aangeleverde adressen.
-
- Forum-lid
wielerspullen gaan naar de Wegdam foundation en initiatief ter ondersteuning van mensen met ALS
Lamwgscott10 schreef: ↑06 jan 2021 15:36 wielerspullen gaan naar de Wegdam foundation en initiatief ter ondersteuning van mensen met ALS
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl