Ondanks dat reviews niet al te positief waren vanwege de vermogenswaarde. Eerlijk gezegd valt het me reuze mee en geeft voor mij echt geen rare waardes aan. Gebruikerservaringen van gebruikers zijn eigenlijk ook best positief bij veel webshops. Dus al met al geen spijt dat ik nu een Xplova Noza S heb.
Vorige week donderdag besteld bij Bikester. En gister binnen gekregen. Gister een half uurtje getest in Richmond en vandaag nog even een uurtje in Watopia gereden. Al met al ben ik dik tevreden. Lekker stil apparaat en voelt goed.
Eigenlijk ging het koppelen in Zwift van sensoren best makkelijk via de Zwift companion app. Ik had een Bleutooth dongle aangeschaft voor de PC, maar die was achteraf helemaal niet nodig als je je sensoren via je telefoon koppelt. Ik wist niet eens dat Android ook ANT+ sensoren kon zien.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ik begreep dat Acer met een opvolger bezig, maar voorlopig ben ik meer dan tevreden met de Noza S. Mooi en degelijk apparaat, die weinig herrie maakt.
Verder heb ik geen vergelijk. Ik heb weleens op de Tacx Flux van iemand een klein stukje gefietst, maar die voelde minder fijn aan dan mijn Xplova Noza S.
Ik vraag me eigenlijk af of er hier nog gebruikers zijn van een Xplova Noza S.