ik over weeg deze aan te schaffen, iemand ervaring mee of een betere suggestie?
http://www.raleigh.nl/default.asp?pid=757&cid=13&fs=276
achtergrond:
heb onlangs via marktplaats voor weinig een vintage racefiets aangeschaft. leuk om te proberen, beetje sleutelen, nieuwe bandjes opleggen, beetje toeren, zwakste schakel is inmiiddels de man op de fiets maar je wilt toch meer. oftewel een nieuwe fiets, mag best wat kosten maar ik ben geen lance armstrong dus duizenden euroos uitgeven voor een paar gram lichter lijkt me onzin als er vervolgens 90+ kilo bovenop plaats neemt. rij ook hooguit paar uur per week, zeg 100 km, maar wel zo leuk als dat een beetje licht en vlot gaat. en vooral ook heel blijft.
volgens mij is dit voor een beginner wel mooie prijs-kwaliteit, 105 groep en velgen waar ik niet direct doorheen zak, winkel op een paar km en kwa prijs concurrerend met de duitse prijsvechters. of mis ik iets? zoveel weet ik er nou ook nog niet van ...
is deze raleigh goede prijs/kwalitteit voor beginner?
-
- Forum-lid
hallo heini
Heel mooie fiets voor dat geld en de wielen ziijn ook best goed.
met deze fiets kun je best wel een tijd voorruit.
mijn advies laat je goed meeten want het fiets plezier hangt voor een groot deel af van de goede maat van de fiets
mijn advies laat je goed meeten want het fiets plezier hangt voor een groot deel af van de goede maat van de fiets
hagi schreef:hallo heini
+1
-
- Forum-lid
fiets nu bijna een jaar op een raleig full carbon team edetion. Bevalt tot op heden prima ! Erg fijne fiets.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Afgaande op je verhaal: prima keuze lijkt mij.
Tip: hou je oude fiets erbij zodat je ook van de winter door kunt fietsen. Heb je volgende zomer nog meer plezier van deze aanschaf.
Tip: hou je oude fiets erbij zodat je ook van de winter door kunt fietsen. Heb je volgende zomer nog meer plezier van deze aanschaf.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE