Goededag,
Mijn cassette en ketting zijn behoorlijk op en nu dacht ik toch echt volledig Ultegra op mijn fiets te hebben, maar het bleek dus niet zo te zijn.
De volgende combinatie zit er nu onder in combinatie met een 10-speed Ultegra Triple: Cs5600 hyperglide + Cn5600
Nu wil ik deze vervangen voor een Ultegra setje, is er iemand die weet welke ik moet bestellen?
Cs6700 of Cs6600, en ik dacht iets gelezen te hebben dat er een Cn6600 ketting bij moet omdat het een triple is?
Bij voorbaat dank,
Times
Nieuwe Cassette en ketting
- enrico-s-works
- Forum-lid
Er hoeft geen CN6600 om reden dat je een triple hebt. Het gaat er om dat de CN6600 bedoeld is voor 10-speed (gaat dus om de breedte van de ketting).
De genoemde combi is dus okay en is Ultegra (CN/CS5600 is overigens 105 en niet Ultegra wat je schrijft).
Succes
De genoemde combi is dus okay en is Ultegra (CN/CS5600 is overigens 105 en niet Ultegra wat je schrijft).
Succes
Ik begrijp dus dat de 6700 niet echt een aanrader is....
Dus ik kan de 6600 cassette en ketting bestellen? ik begrijp dat het hypergilde met de vorm van de tanden heeft te maken, moet daar op gelet worden? of is tegenwoordig alles hyperglide van shimano?
Alvast bedankt voor de bovenstaande reacties.
Dus ik kan de 6600 cassette en ketting bestellen? ik begrijp dat het hypergilde met de vorm van de tanden heeft te maken, moet daar op gelet worden? of is tegenwoordig alles hyperglide van shimano?
Alvast bedankt voor de bovenstaande reacties.
Ik heb begrepen dat de problemen met de 6700 met de pekel te maken had; althans volgens de deskundigen in het artikevan de laatste "Fiets". Mij lijkt het voor een fiets waarmee je de winterse wegen mijdt dus geen probleem?
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;