Kreeg een redelijk tak tussen men kader en het achterwiel
Het zijn geen diepe krassen, maar ze zijn te goed zichtbaar
Had eerst gehoopt dat ik de "houtresten" er kon afpoetsen, maar das pech
Is er een keukenmiddel waarmee ik de oppervlakkige krassen een beetje kan bijwerken ?
Of moet ik ze laten polieren.
Matte rovals
Carbonwielen, oppervlakkige krassen
"Watervaste" stift blijft niet zitten. Het wordt simpelweg weggespoeld door modder en ontvetter. Bovendien geeft dat altijd kleurverschil i.c.m. mat/glanzend. Ik zou een scratch remover / krasverwijderaar proberen voor auto's, als alleen de oppervlakkige (blanke) laklaag beschadigd is. Zo'n stift hebben ze bij autospeciaalzaken.
Ik heb zelf ooit een kras op mijn glanzende carbonvelg weg gepoetst met koperpoets.!brekson schreef: ↑24 jun 2021 11:29 Kreeg een redelijk tak tussen men kader en het achterwiel
Het zijn geen diepe krassen, maar ze zijn te goed zichtbaar
Had eerst gehoopt dat ik de "houtresten" er kon afpoetsen, maar das pech
Is er een keukenmiddel waarmee ik de oppervlakkige krassen een beetje kan bijwerken ?
Of moet ik ze laten polieren.
Matte rovals
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Hmmm, een stift of krasremouver gaat niet helpen denk ik
Het is over de gehele omtrek weliswaar. Ik heb een stukje gereden tegen +35/h en dan een paar seconden lang. Dat geeft al een aardig patroon op de velg
Het is over de gehele omtrek weliswaar. Ik heb een stukje gereden tegen +35/h en dan een paar seconden lang. Dat geeft al een aardig patroon op de velg
Sworks Venge
Even een disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor schade aan jouw wielen.
Ik zou het eerst proberen met Commandant cleaner., icm met een poetsmachine.
Als dat niet werkt, dan zou je nog de Commandant krassenverwijderaar kunnen gebruiken, ook icm een poetsmachine. Die is iets agressiever dus die moet je pas gebruiken als de cleaner niet het gewenste resultaat geeft.