hey,
Ben sinds kort opzoek naar betaalbare nieuwe fiets. Hierbij kwam ik volgende Trek madone tegen. Mijn vraag is of jullie dit een goede deal vinden en of een maat 54 ook geschikt is voor iemand van 1.81m (rij momenteel met een 56).
zoekertje: https://www.2dehands.be/a/fietsen-en-br ... on=asqSent
Alvast bedant!
2dehands goede deal?
Ik ben 1m83 en rij op een Trek maat 58. Ook een paar modellen proef gereden op 56 en 54. 54 voelde echt wel te klein voor mij, 56 zou nog kunnen.
In de huidige markt zou ik een madone ultegra voor 2500euro in "winkelstaat" ook eerder als verdacht beschouwen.
In de huidige markt zou ik een madone ultegra voor 2500euro in "winkelstaat" ook eerder als verdacht beschouwen.
Die reactie over de maat zijn toch veel te kort door de bocht?
Ik ben zelf 1,85 en heb nu een 55 besteld (nee geen Trek) en heb hiervoor 2x een 54 gehad. Ik heb relatief korte benen moet ik uiteraard wel vermelden.
Hoe zit je nu op de 56? Laat je anders meten zodat je weet of een 54 jou maat is
Ik ben zelf 1,85 en heb nu een 55 besteld (nee geen Trek) en heb hiervoor 2x een 54 gehad. Ik heb relatief korte benen moet ik uiteraard wel vermelden.
Hoe zit je nu op de 56? Laat je anders meten zodat je weet of een 54 jou maat is