Enquete wielrenkleding
-
- Forum-lid
Beste wielren fans,
Als student van de HBO opleiding Management, Economie en recht doe ik onderzoek naar wielrenkleding.
Het invullen van deze enquete duurt ongeveer 5 minuten. Hierbij werkt u mee aan studie voortgang.
Bij voorbaat dank voor uw deelname.
Enquete wielrennen
Als student van de HBO opleiding Management, Economie en recht doe ik onderzoek naar wielrenkleding.
Het invullen van deze enquete duurt ongeveer 5 minuten. Hierbij werkt u mee aan studie voortgang.
Bij voorbaat dank voor uw deelname.
Enquete wielrennen
idem gestopt. ik zou hem toch wat anders opbouwen. Maak van de laatste vragen 6tm 10 anders een vraag per item
heel belangrijk; belangrijk; neutral; niet belangrijk; totaal niet belangrijk.
Tenminste dat is wat ik denk dat je wil weten?
Als je het daarna in spss moet invoeren(?) is dat ook veel makklijker te coderen.
En heb je ook nog wat aan de waarde die er uit komen. Door het zo te doen is het nog al suggestief en niet geheel objectief
heel belangrijk; belangrijk; neutral; niet belangrijk; totaal niet belangrijk.
Tenminste dat is wat ik denk dat je wil weten?
Als je het daarna in spss moet invoeren(?) is dat ook veel makklijker te coderen.
En heb je ook nog wat aan de waarde die er uit komen. Door het zo te doen is het nog al suggestief en niet geheel objectief
Beetje generiek. Het zou met een zoek/vervang-actie zomaar geschikt zijn voor bv. snelkookpannen.
Ik ben heel nieuwsgierig welke hypothese onderzocht wordt.
Ik ben heel nieuwsgierig welke hypothese onderzocht wordt.
-
- Forum-lid
misschien dat we niet snapen het idee achter de vragen...
Ik kom ook in de problemen met invullen. Maar zijn de vragen echt zo beroerd? Dat valt op zich wel mee maar het is allemaal nogal op de ratio gericht. En misschien is het wel zo dat de keuzes die wij maken (ik in ieder geval) niet alleen door rationele motieven zijn ingegeven. En dan wordt het invullen dus moeilijk. En misschien wel confronterend.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"