Wie wil hier gaan rijden?
Welke afstand?
http://www.bilzenclassic.org/
Bilzen Classic 29 mei
Gisteren de Bilzen Classic gereden met een lekker zonnetje. Deze tocht is toch echt wel een aanrader. Erg mooi parcours, met de muur van Huy een leuke extra. Verder goede verzorging en goede bepijling voor slechts 5 euro. Volgend jaar zeker weer!
Passoni XXti - Cervelo R3SL - Cervelo RS - Giant XTC 29er - BSP Metropolis - DOLLY bakfiets
Gisteren deze ook gereden voor de tweede keer, prima tocht inderdaad! Startlocatie, bepijling, route en bevoorrading dik in orde! Wel extreem druk dit jaar, in begin hele stukken teller niet boven de 25 en dan nog regelmatig in de remmen. Later gelukkig vrij baan en gas erop, kijk je ff later om, zit er 50 man bij ons in het wiel (schrik). Na de eerste pauze was al vrij snel de splitsing naar de 175 en toen werd het helemaal lekker rustig. Ook de muur van Huy nog meegepakt, tsja, het is inderdaad een muur, troosteloos ding. Gelukkig zit er in die omgeving heel veel mooi ander klimwerk.
Na de tijd lekker douchen waar ruim gelegenheid van was en toen met een colaatje op het terras, top!
Na de tijd lekker douchen waar ruim gelegenheid van was en toen met een colaatje op het terras, top!
~live fast, die young ~
Inderdaad weer drukker dan vorig jaar, schat ik. Wij startten al om 07.30 uur en toen was het nog goed te doen. Wekkertje om 4 uur Konden zelfs vlakbij de startplaats parkeren. Verslagje op m'n weblog.
Jammer van de stevige aanrijding. LINK
Jammer van de stevige aanrijding. LINK
Leef! Fiets!
Het ongeval is relatief goed afgelopen. Vele kneuzingen en een zware hersenschudding. Als ik het verhaal lees dan zijn zij en ook wij aan het erste ontsnapt.
We danken alle 5037 deelnemers (900 meer dan vorig jaar).
de meremtrappers
We danken alle 5037 deelnemers (900 meer dan vorig jaar).
de meremtrappers
Bilzen Classic<br>
http://www.bilzenclassic.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bilzenclassic.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Bilzen Classic 2010
Bij deze wil ik ook even wat kwijt over de Bilzen Classic 2010 tourtocht die ik dit weekend heb gereden. Deze tocht is werkelijk pefect georganiseerd!
De route was erg duidelijk afgepijld, met meerdere pijlen per bocht, zowel voor als na de bocht (altijd fijn om zeker te weten dat je de goede afslag hebt genomen). De bevoorading was gewoon goed en de route was echt iets bijzonders. Zelden zo'n mooie route gefietst. Voldoende parkeergelegenheid en na afloop betaalbare drankjes (inclusief speciale bieren) en vlaaien te koop.
Dit alles voor het luttele bedrag van 4 euro per persoon. Wel typisch dat de Amstel Gold tourversie en dergelijke rond de 30 euro moeten kosten.
HULDE VOOR DE ORGANISATIE VAN DE BILZEN CLASSIC!
Bij deze wil ik ook even wat kwijt over de Bilzen Classic 2010 tourtocht die ik dit weekend heb gereden. Deze tocht is werkelijk pefect georganiseerd!
De route was erg duidelijk afgepijld, met meerdere pijlen per bocht, zowel voor als na de bocht (altijd fijn om zeker te weten dat je de goede afslag hebt genomen). De bevoorading was gewoon goed en de route was echt iets bijzonders. Zelden zo'n mooie route gefietst. Voldoende parkeergelegenheid en na afloop betaalbare drankjes (inclusief speciale bieren) en vlaaien te koop.
Dit alles voor het luttele bedrag van 4 euro per persoon. Wel typisch dat de Amstel Gold tourversie en dergelijke rond de 30 euro moeten kosten.
HULDE VOOR DE ORGANISATIE VAN DE BILZEN CLASSIC!
Afgelopen zaterdag de langste route incl. de muur van Huy gereden.
Plus:
- Mooie route
- De route was goed uitgezet
- Goede prijs van 4 euro.
- Goede bevoorrading
Min:
- Erg druk bij de eerste twee posten hierdoor 1e post overgeslagen en voor de tweede post een kwartier staan te wachten.
Kortom een mooie dag gehad!
Plus:
- Mooie route
- De route was goed uitgezet
- Goede prijs van 4 euro.
- Goede bevoorrading
Min:
- Erg druk bij de eerste twee posten hierdoor 1e post overgeslagen en voor de tweede post een kwartier staan te wachten.
Kortom een mooie dag gehad!
blog: http://www.fietsonderhoud.eu" onclick="window.open(this.href);return false;