Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

goede spaken spanner (wielenrichter) in Arnhem

joop905
Forum-lid

joop905 19 mei 2010 12:43

goede spaken spanner (wielenrichter) in Arnhem
Wil mijn wielen opnieuw laten spannen. Voorkeur in de buurt van Arnhem.

Grj.

paulz
Forum-lid

paulz 19 mei 2010 14:04

Grimpeur --> Babberich

Goossens --> Velp

Roelofs --> Arnhem

Allemaal in staat om een wiel na te richten of opnieuw te laten opspannen.

rene1
Forum-lid

rene1 19 mei 2010 15:49

Pedaleur in Doetinchem hoort er misschien ook bij?

O, zit Grimpeur, die ons vaak van goede info voorziet in Babberich? Nooit geweten.
Ik zal er eens langs, ben er vaak in de buurt.

paulz
Forum-lid

paulz 19 mei 2010 20:33

Hoi,

Grimpeur wielersport zit al een kleine 20+ jaar in Babberich. Eerst in het oude douanekantoor kleine grensovergang. Joop is de eigenaar en monteur. Weet niet of hij de Grimpeur hier is. Kleine zaak perfecte service.

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 19 mei 2010 21:46

rene1 schreef: O, zit Grimpeur, die ons vaak van goede info voorziet in Babberich? Nooit geweten.
Ik zal er eens langs, ben er vaak in de buurt.

Sorry mede-forumleden, maar "Le Grimpeur" als forumlid is absoluut niet de "Grimpeur Wielersport" in Babberich.
Ik heb mijn pseudoniem "Le Grimpeur" hier op het forum gekozen, omdat ik al jaren een gepassioneerd klimfietser ben. De naam/het begrip "Grimpeur" kom je in velerlei situaties tegen, dus is het een vrij "neutrale" naam, zonder specifiek gebruiksrecht.

Overigens ken ik de bewuste zaak uit Babberich wel. Ruim vier jaar geleden heb ik daar, mijn inmiddels verkochte, Gios Compact Pro gekocht en laten opbouwen. Joop Boxtart (de eigenaar van Grimpeur Wielersport) heeft toen voor mij ook de wielen (Mavic CXP33/Sapim spaken/Campa Centaur naven) gemaakt. Deze wielen voldenden in de praktijk (voor iemand van <73 kg) uitstekend en bleven lang mooi recht. Vlak voor ik de fiets verkocht, heb ik er een klein beetje aan bij moeten stellen.

Excuses voor de mogelijk verwarring qua naamgeving. Maar ik voel mij wel vereerd met de opmerking dat ik de mede-forummers af en toe van nuttige informatie voorzie. Ik zal mijn best blijven doen!
60 x Ventoux

rene1
Forum-lid

rene1 19 mei 2010 21:58

Haha, bedankt voor de uitleg. Ik heb een onterecht link gelegd.
Om deze post te sluiten zou het logisch zijn om nogmaals te eindigen met een compliment maar dan ga je misschien naast je schoenen lopen. :-)
Keep up the good work!

Plaats reactie