goede spaken spanner (wielenrichter) in Arnhem
Wil mijn wielen opnieuw laten spannen. Voorkeur in de buurt van Arnhem.
Grj.
goede spaken spanner (wielenrichter) in Arnhem
- Le Grimpeur
- Forum-lid
rene1 schreef: O, zit Grimpeur, die ons vaak van goede info voorziet in Babberich? Nooit geweten.
Ik zal er eens langs, ben er vaak in de buurt.
Sorry mede-forumleden, maar "Le Grimpeur" als forumlid is absoluut niet de "Grimpeur Wielersport" in Babberich.
Ik heb mijn pseudoniem "Le Grimpeur" hier op het forum gekozen, omdat ik al jaren een gepassioneerd klimfietser ben. De naam/het begrip "Grimpeur" kom je in velerlei situaties tegen, dus is het een vrij "neutrale" naam, zonder specifiek gebruiksrecht.
Overigens ken ik de bewuste zaak uit Babberich wel. Ruim vier jaar geleden heb ik daar, mijn inmiddels verkochte, Gios Compact Pro gekocht en laten opbouwen. Joop Boxtart (de eigenaar van Grimpeur Wielersport) heeft toen voor mij ook de wielen (Mavic CXP33/Sapim spaken/Campa Centaur naven) gemaakt. Deze wielen voldenden in de praktijk (voor iemand van <73 kg) uitstekend en bleven lang mooi recht. Vlak voor ik de fiets verkocht, heb ik er een klein beetje aan bij moeten stellen.
Excuses voor de mogelijk verwarring qua naamgeving. Maar ik voel mij wel vereerd met de opmerking dat ik de mede-forummers af en toe van nuttige informatie voorzie. Ik zal mijn best blijven doen!
60 x Ventoux