Waar kwaliteitsschoenen en snelle levering verkopen?
-
- Forum-lid
Ik weet niet wat ik moet doen nu mijn schoenen helaas zijn gebeten door een rat, maar ik heb ze dringend nodig voor een date komend weekend. Het was een heel belangrijke gebeurtenis voor mij. Kent iemand winkels die kwaliteitsschoenen verkopen en snel leveren? Stel me alsjeblieft voor. Hartelijk bedankt
Lol
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Waar bestel je mooi en gerenommeerd Online?
Na thuiswerken is mijn gewicht behoorlijk toegenomen. Ik voel me behoorlijk moe omdat de kleren niet meer passen. Ik wil graag wat oversized overhemden bestellen om draagbaarder en comfortabeler te zijn. Weet jij een mooi en gerenommeerd adres om online te bestellen? Stel me alsjeblieft voor aan
Na thuiswerken is mijn gewicht behoorlijk toegenomen. Ik voel me behoorlijk moe omdat de kleren niet meer passen. Ik wil graag wat oversized overhemden bestellen om draagbaarder en comfortabeler te zijn. Weet jij een mooi en gerenommeerd adres om online te bestellen? Stel me alsjeblieft voor aan
- borgmonster
- Forum-lid
Dit is best wel een leuke prullebak!
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 01 okt 2021 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien de naam wijzigen in "het prullenbak topic"? Voor al uw spam.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dit is niet gepost door een persoon van vlees en bloed. Dit wordt door een vrij geavanceerd AI (artificiële intelligentie) programma uitgespuugd.
En zolang er geen links in staan naar bepaalde websites kunnen dit soort berichten vrij ongemerkt en onder de radar floreren met als doel om te kijken of een bepaalde site gevoelig/bevattelijk is voor dit soort vormen van "targeted advertising" Later volgen doorgaans berichten met een specifieke weblink er in.
Het primaire doel is om op zoveel mogelijk sites, zoveel mogelijk links naar een bepaalde website te lokken. Dit geeft namelijk hoge rankings in de zoekmachines (lees Google) en hoge ranking betekent veel bezoeken en dus potentiële klanten.
Het is dus een niet heel chique mannier van marketing maar niet illegaal. Gelukkig zijn de moderatoren op dit vlak scherp genoeg om deze zaken er uit te vissen, getuige dit topic!
Nu alleen nog wachten op de moderatoren die scherp genoeg zijn om alle onzinnige en overbodige Patrick Lefevre referenties uit de reguliere topics te filteren
En zolang er geen links in staan naar bepaalde websites kunnen dit soort berichten vrij ongemerkt en onder de radar floreren met als doel om te kijken of een bepaalde site gevoelig/bevattelijk is voor dit soort vormen van "targeted advertising" Later volgen doorgaans berichten met een specifieke weblink er in.
Het primaire doel is om op zoveel mogelijk sites, zoveel mogelijk links naar een bepaalde website te lokken. Dit geeft namelijk hoge rankings in de zoekmachines (lees Google) en hoge ranking betekent veel bezoeken en dus potentiële klanten.
Het is dus een niet heel chique mannier van marketing maar niet illegaal. Gelukkig zijn de moderatoren op dit vlak scherp genoeg om deze zaken er uit te vissen, getuige dit topic!
Nu alleen nog wachten op de moderatoren die scherp genoeg zijn om alle onzinnige en overbodige Patrick Lefevre referenties uit de reguliere topics te filteren
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind