Pagina 1 van 1

Zwift kan device opeens niet vinden

Geplaatst: 27 jan 2022 19:15
door Nws
Hopelijk kan iemand mij hier helpen. Ik fiets al ruim een jaar op Zwift met een Tacx Vortex. Helaas kan Zwift opeens de Vortex niet meer vinden. Ik heb Zwift al opnieuw geïnstalleerd, een firmware update van de tacx uitgevoerd, maar tevergeefs…! Iemand tips?

Re: Zwift kan device opeens niet vinden

Geplaatst: 28 jan 2022 08:36
door scottwilko
Ant+ of bleutooth? De ontvanger verder van de trainer afgezet? Tacx software al geprobeerd? (Waarschijnlijk wel, aangezien je aangeeft een update te hebben uitgevoerd).

Re: Zwift kan device opeens niet vinden

Geplaatst: 28 jan 2022 09:43
door prjz
Probeer eens Zwift help:

Contact Us

Chat with a Support Agent.
Available 7 days a week
(8 a.m. - 8 p.m. PST)

Wellicht kunnen ze je helpen.

Re: Zwift kan device opeens niet vinden

Geplaatst: 28 jan 2022 09:46
door Gravelist
Hoe zit het met de trainer zelf?
Geeft die nog signaal af? Probeer eens via de tacx trainer app verbinding te zoeken?