Gokken op koersen
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik in ieder geval niet.
En ik hoop eerlijk gezegd dat het wielrennen zoveel mogelijk verschoond blijft van al die onzin. Straks beginnen ze net als bij het voetbal óók nog van die klotespotjes te maken.
En ik hoop eerlijk gezegd dat het wielrennen zoveel mogelijk verschoond blijft van al die onzin. Straks beginnen ze net als bij het voetbal óók nog van die klotespotjes te maken.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik doe ooit wel mee in poeltjes onder vrienden maar echt gokken via die geldwolven van Unibet & co zal ik nooit doen.
Voor je het weet is het net als in de voetbalcompetitie één grote manipulatieve kliek en krijgen we “Hinault-Lemond praktijken” in de Tour…..
Voor je het weet is het net als in de voetbalcompetitie één grote manipulatieve kliek en krijgen we “Hinault-Lemond praktijken” in de Tour…..
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Nee,..... ik gok niet op koersen. En gokken in de sport heeft nog nooit iets toegevoegd aan welke sport dan ook. Een enkeling wordt er rijk mee, het gros verliest en de sport is de dupe.
Gokken op koersen? Nee, laat maar
Gokken op koersen? Nee, laat maar
Live fast; die young. mijn blog
- thestudent
- Forum-lid HC
Verdiep je eens in hoe die gasten afgezonderd worden voor een Toernooi, zo goed als geen contact met de buitenwereld. En alle materiaal regelementen. Geen sponsoring. Alles om dat valsspelen maar te voorkomen. Gaat in t moderne wielerpeloton nooit gebeuren.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik heb maar even op het meldknopje gedrukt (je weet zelf wel waarom neem ik aan...)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Yup. Ging me dus niet om het onderwerp maar om het bericht van spammer Kylienewman
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?