Maatvoering LeCol en Maap
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vraagje; hoe vallen deze 2 merken tov Castelli?
Pasvorm/maatvoering vergelijkbaar qua shirts?
Pasvorm/maatvoering vergelijkbaar qua shirts?
Less is bore
Ik ken niks van Castelli dus kan je niet helpen
Je kan niet zomaar van 'de' fit van MAAP of Lecol spreken, ze hebben verschillende lijnen die anders gesneden zijn. Rode draad is dat de 'Pro' lijnen strakker zitten (en bij Lecol is er zelfs een nog meer aan het lijf passende Pro Aero lijn). Maatvoering is bij mij voor de Pro lijnen hetzelfde als bij Rapha.
Je kan niet zomaar van 'de' fit van MAAP of Lecol spreken, ze hebben verschillende lijnen die anders gesneden zijn. Rode draad is dat de 'Pro' lijnen strakker zitten (en bij Lecol is er zelfs een nog meer aan het lijf passende Pro Aero lijn). Maatvoering is bij mij voor de Pro lijnen hetzelfde als bij Rapha.
Bij de meeste merken bestel ik tegenwoordig broek L en Shirt M maar bij Maap heb ik echt een L shirt nodig en die zit krapper dan de meeste M's van andere merken. Ik zou dus wel durven spreken van een 'Italiaanse snit'... Maaruh, ik zou vooral even goed naar de maattabel kijken
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ongelofelijk, wat een knullige retour procedure bij Maap.
Moet je een mailtje sturen naar de helpdesk. Dat is toch ook niet meer vam deze tijd
Moet je een mailtje sturen naar de helpdesk. Dat is toch ook niet meer vam deze tijd
Less is bore
Helaas werkt dat bij meer merken zo tegenwoordig. Het idee is dan om het aantal ‘blinde’ bestelling tegen te gaan. Schijnbaar bestellen mensen serieuzer als retourneren minder aantrekkelijk is.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zal er geen shirt minder om bestellen als ik twijfel over de maat en ik het shirt graag wil hebben.
Maar ik vind het enorm klant onvriendelijk voor een merk wat zo premium wil zijn.
Maar ik vind het enorm klant onvriendelijk voor een merk wat zo premium wil zijn.
Less is bore
Je moet er toch iets voor over hebben. Maar nu moet je ook vertellen of het shirt kleiner of groter was dan wat je verwacht had, of viel de kleur tegen?daniel1975 schreef: ↑12 jul 2022 08:40 Ik zal er geen shirt minder om bestellen als ik twijfel over de maat en ik het shirt graag wil hebben.
- daniel1975
- Forum-lid HC
In ander topic al aangegeven; broek is maatvoering Castelli, shirt valt nog een fractie strakker.
Less is bore
Wat stuur je nu dan terug?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/