Vélomédiane Claudy Criquiélion 2022
- CycloWorld.cc
- Forum-lid
Zijn hier nog forumleden die de vernieuwde Vélomédiane Claudy Criquiélion gaan rijden?
Helaas is dit vanaf 2022 geen cyclo meer, maar een toertocht. Maar wel een hele mooie! Als je tot de rappe mannen behoort kun je wel meedoen aan een mini-cyclo die op dezelfde dag wordt georganiseerd. Meer info over de vernieuwingen en de achtergronden hier.
Wij geven trouwens een aantal gratis tickets weg. Meer info en opgeven kan hier.
Helaas is dit vanaf 2022 geen cyclo meer, maar een toertocht. Maar wel een hele mooie! Als je tot de rappe mannen behoort kun je wel meedoen aan een mini-cyclo die op dezelfde dag wordt georganiseerd. Meer info over de vernieuwingen en de achtergronden hier.
Wij geven trouwens een aantal gratis tickets weg. Meer info en opgeven kan hier.
If you can't find a gran fondo on CycloWorld.cc , it doesn't exist.
Ik zou me misschien nog last minute willen inschrijven, maar ik zie dat hier wederom een medisch certificaat voor nodig is. Weet iemand of ik hier ook het medisch certificaat van Les Trois Ballons 2022 voor kan gebruiken? Ik heb de organisatie ook al een berichtje gedaan, maar misschien is hier iemand die dat weet.
-
- Forum-lid
Alleen voor de wedstrijd (Le Defi) is een certificaat nodig. Voor de toertocht niet.
-
- Forum-lid
IK rijd de ‘Defi’. In 2019 goud op de Cyclo waardoor ik hier aan deel kon nemen. Met ook het plan de Velomediane daarna uit te fietsen.
Ik kan geen gpx vinden op de site. Zou de route hetzelfde zijn als andere jaren?
Ik kan geen gpx vinden op de site. Zou de route hetzelfde zijn als andere jaren?
- CycloWorld.cc
- Forum-lid
Dat is juist!
Het certificaat zelf mag best voor een andere cyclo opgesteld zijn, zo lang het maar niet ouder dan een jaar is.
Het certificaat zelf mag best voor een andere cyclo opgesteld zijn, zo lang het maar niet ouder dan een jaar is.
If you can't find a gran fondo on CycloWorld.cc , it doesn't exist.
Er staat gewoon een kaartje op de website met gpx: https://www.velomediane.com/nl/velomediane-173-nl/Supersix29 schreef: ↑22 aug 2022 07:31 IK rijd de ‘Defi’. In 2019 goud op de Cyclo waardoor ik hier aan deel kon nemen. Met ook het plan de Velomediane daarna uit te fietsen.
Route is voor een groot deel hetzelfde als eerdere edities, maar niet helemaal. Cote de Beffe ontbreekt bijvoorbeeld. En die lange klim daarna loopt ook via een andere route.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Ik heb vorig jaar goud gereden, maar ga dit jaar vanwege het ontbreken van een juist attest de toertocht rijden.
Ook omdat ik niet alleen ga, geen moeite gedaan om een attest te regelen.
Door het wegvallen van de cyclo ervaring is mijn motivatie wel een stukje minder geworden voor deze tocht.
Door het wegvallen van de cyclo ervaring is mijn motivatie wel een stukje minder geworden voor deze tocht.
-
- Forum-lid
Thx, niet goed gekeken!Herman_N schreef: ↑22 aug 2022 09:06Er staat gewoon een kaartje op de website met gpx: https://www.velomediane.com/nl/velomediane-173-nl/Supersix29 schreef: ↑22 aug 2022 07:31 IK rijd de ‘Defi’. In 2019 goud op de Cyclo waardoor ik hier aan deel kon nemen. Met ook het plan de Velomediane daarna uit te fietsen.
Route is voor een groot deel hetzelfde als eerdere edities, maar niet helemaal. Cote de Beffe ontbreekt bijvoorbeeld. En die lange klim daarna loopt ook via een andere route.
Er zijn/starten wegenwerken in de buurt van Beffe.
Waarschijnlijk gaat het daardoor via Magoster en Amonine naar Dochamps en Samrėe
Je hebt niet het steile gedeelte van de côte de Beffe, maar dit parcours gaat een aantal keer extra op en neer.
Waarschijnlijk gaat het daardoor via Magoster en Amonine naar Dochamps en Samrėe
Je hebt niet het steile gedeelte van de côte de Beffe, maar dit parcours gaat een aantal keer extra op en neer.
Wat maakt het zo'n groot verschil met toen het nog een cyclo was? Ik begreep dat er nu ook een tijdregistratie is namelijk.dickw schreef: ↑22 aug 2022 10:34 Ik heb vorig jaar goud gereden, maar ga dit jaar vanwege het ontbreken van een juist attest de toertocht rijden.