Slijtage kleding door zadel?!?!? HELP
-
- Forum-lid
Beste Forum leden,
Ik heb jullie hulp/advies nodig want ik zit met een dilemma.
Vorige week heb ik een rit gehad op een huur fiets met een WTB Silverado zadel. GEWELDIG ZADEL vond ik. Ik kreeg pas na 60/70 km last van mn kont wat voor mij laat was.
Maar nu het volgende:
Ik zag dus dat er slijtage plekken waren ontstaan op mijn redelijk nieuwe ( 6mnd ) Assos GT Mille fietsbroek.
Iemand een idee of advies? Ik wilde het zadel aanschaffen omdat het zo lekker zat maar nu twijfel ik. Ik heb al wat meer gelezen over slijtage van assos of is het zadel te stroef geweest?
Ik heb jullie hulp/advies nodig want ik zit met een dilemma.
Vorige week heb ik een rit gehad op een huur fiets met een WTB Silverado zadel. GEWELDIG ZADEL vond ik. Ik kreeg pas na 60/70 km last van mn kont wat voor mij laat was.
Maar nu het volgende:
Ik zag dus dat er slijtage plekken waren ontstaan op mijn redelijk nieuwe ( 6mnd ) Assos GT Mille fietsbroek.
Iemand een idee of advies? Ik wilde het zadel aanschaffen omdat het zo lekker zat maar nu twijfel ik. Ik heb al wat meer gelezen over slijtage van assos of is het zadel te stroef geweest?
Als je een zadeltasje hebt, kan het ook nog zijn dat je die raakt. Afhankelijk van waar de slijtage zit en de uitvoering van het tasje.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als het een zadel is met kevlar zijstukken moet je niet langer zoeken.
Ik heb het ooit gehad op een MTB zadel, het merk ontgaat me even, en na een rit van 40 km al een broek voor de clicko.
Verder een zadeltasje (velcro) of een ass saver die niet mooi in het midden van je zadel zit.
Ik heb het ooit gehad op een MTB zadel, het merk ontgaat me even, en na een rit van 40 km al een broek voor de clicko.
Verder een zadeltasje (velcro) of een ass saver die niet mooi in het midden van je zadel zit.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- thestudent
- Forum-lid HC
Dat WTB zadel is ook een mtb zadel.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Ja deze is het. Wat bedoel je met niet verder zoeken?
Naar de reden hoe het kwam bedoel je dan?
Naar dan is vraag 2 welk zadel moet ik dan nemen haha want hij was wel fijn.
-
- Forum-lid