Fietsplannen 2023
Het is november en dat betekent alweer vooruit kijken naar het volgende jaar. Zijn jullie ook alweer vooruit aan het kijken?
Wat mij betreft worden de plannen langzaamaan gesmeed. Op dit moment op de kalender:
- 2 april: Volta Limburg Classic
- 22 april: Liege-Bastogne-Liege Challenge
- 28 mei Rhön Radmarathon
- 18-24 juni: TOUR Transalp
De rest volgt nog.
Laat jouw fietsplannen voor 2023 hier weten...
Wat mij betreft worden de plannen langzaamaan gesmeed. Op dit moment op de kalender:
- 2 april: Volta Limburg Classic
- 22 april: Liege-Bastogne-Liege Challenge
- 28 mei Rhön Radmarathon
- 18-24 juni: TOUR Transalp
De rest volgt nog.
Laat jouw fietsplannen voor 2023 hier weten...
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Langzaamaan begint de agenda zich inderdaad te vullen....
Zeker
- Mallorca 312
- Algarve Bike Challenge (MTB etappekoers)
- paar dagen op fietsvakantie met vrienden, bestemming bepalen we last minute maar Vogezen is de bedoeling
- keertje naar de Eifel voor lange ronde Rursee (dit seizoen niet van gekomen).
Nog niet zeker, maar wel van plan
- L'Alsacienne
- Sellarondje in de winter tijdens de skivakantie. Staat al heel lang op de bucketlist maar het moet wel Kaiserwetter zijn.
- Schleck Granfondo. Dit jaar ook gereden maar had een offday dus wil nog eens terug.
- Waalse Pijl. Dit jaar ook gereden en blijft gewoon een heerlijke rit.
Zeker
- Mallorca 312
- Algarve Bike Challenge (MTB etappekoers)
- paar dagen op fietsvakantie met vrienden, bestemming bepalen we last minute maar Vogezen is de bedoeling
- keertje naar de Eifel voor lange ronde Rursee (dit seizoen niet van gekomen).
Nog niet zeker, maar wel van plan
- L'Alsacienne
- Sellarondje in de winter tijdens de skivakantie. Staat al heel lang op de bucketlist maar het moet wel Kaiserwetter zijn.
- Schleck Granfondo. Dit jaar ook gereden maar had een offday dus wil nog eens terug.
- Waalse Pijl. Dit jaar ook gereden en blijft gewoon een heerlijke rit.
2022 is nog niet afgelopen
Mijn doel dit jaar is om nog de 15k aan te tikken. En dat gaat ook wel lukken. Ik heb nog 4 weken vakantie in het vooruitzicht in een warm land. Nog paar een paar weekjes werken,.....
Mijn doel dit jaar is om nog de 15k aan te tikken. En dat gaat ook wel lukken. Ik heb nog 4 weken vakantie in het vooruitzicht in een warm land. Nog paar een paar weekjes werken,.....
Live fast; die young. mijn blog
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40095
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Klopt, we zijn daar op uitnodiging. Met twee teams zelfs, het is een race voor duo's.
Planning voor nu..nog in potlood, maar komt waarschijnlijk wel goed..
-Vlaanderen
-Roubaix
-Gold race
-Tecklenburg rundfart
-Jean Nellisen classic
Allemaal niet de langste afstand, maar ong rond de 150/160 altijd. Leuk genoeg voor mij.
-Vlaanderen
-Roubaix
-Gold race
-Tecklenburg rundfart
-Jean Nellisen classic
Allemaal niet de langste afstand, maar ong rond de 150/160 altijd. Leuk genoeg voor mij.
Leuk topic,
Volgend jaar in ieder geval de Schleck Granfondo en als het goed is 3 dagen na mijn 60e verjaardag de Marmotte Granfondo Pyrénées. Ik wil nog een keer naar een groot evenement toe werken.
Als het in de planning past waarschijnlijk ook weer het NK gravel. Was erg gaaf dit jaar, maar had helaas een DNF. Dus ook een stukje 'unfinished business'
Volgend jaar in ieder geval de Schleck Granfondo en als het goed is 3 dagen na mijn 60e verjaardag de Marmotte Granfondo Pyrénées. Ik wil nog een keer naar een groot evenement toe werken.
Als het in de planning past waarschijnlijk ook weer het NK gravel. Was erg gaaf dit jaar, maar had helaas een DNF. Dus ook een stukje 'unfinished business'
Parijs-Brest-Parijs, dat is het hoofddoel voor 2023.
De 200km kwalificatie heb ik al op zak. 300 kwalificatie wordt Zeeland en/of Heerlen, 400 Zeeland en voor de 600 wil ik weer de Rando Imperator rijden. En daarna de 1000 van Maastricht voorrijden.
De 200km kwalificatie heb ik al op zak. 300 kwalificatie wordt Zeeland en/of Heerlen, 400 Zeeland en voor de 600 wil ik weer de Rando Imperator rijden. En daarna de 1000 van Maastricht voorrijden.
Daar is nog wel een escape voor, zie dit stukje.