Nieuwe 11speed cassette past niet
Beste allemaal,
Ik heb een vraagje over mijn cassettes.
Ik heb een cube attain met een 11speed hg700 cassette, 11-34. Nu wil ik deze vervangen voor een 12-25 R7000cassette. Ik probeer hem erop te zetten maar het laatste tandwiel en de lock-ring passen niet, zodat ik hem niet vast kan zetten… Zie ik iets over hoofd of doe ik iets verkeerd?
Ik heb een vraagje over mijn cassettes.
Ik heb een cube attain met een 11speed hg700 cassette, 11-34. Nu wil ik deze vervangen voor een 12-25 R7000cassette. Ik probeer hem erop te zetten maar het laatste tandwiel en de lock-ring passen niet, zodat ik hem niet vast kan zetten… Zie ik iets over hoofd of doe ik iets verkeerd?
Volgens mij is dat echt een wielset met 11s body. Ik zou toch ff goed kijken of je geen spacer over het hoofd ziet….
Idd bizar; ik zou eens navragen bij cube verkooppunt wat hier aan de hand is.
Gezien die 21-k-3 op de body staat is een body referentie.
Gezien de staat van het body zou ik zeggen dat de fiets bijna nieuw moet zijn. Zou wel gek zijn als cube een mtb wielset heeft uitgeleverd.
Gezien die 21-k-3 op de body staat is een body referentie.
Gezien de staat van het body zou ik zeggen dat de fiets bijna nieuw moet zijn. Zou wel gek zijn als cube een mtb wielset heeft uitgeleverd.
Toch zou dat wel eens de oplossing kunnen zijn. Dat er een mtb body op deze wielset zit.
Dan past de originele 11-34 hg700 cassette zonder spacer. En een weg-cassette past dan niet.
De moeite van het uitzoeken waard!
Dan past de originele 11-34 hg700 cassette zonder spacer. En een weg-cassette past dan niet.
De moeite van het uitzoeken waard!