Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

De 6-uurs van Utrecht

timbo16
Forum-lid
Contact

timbo16 13 mei 2010 12:14

Goededag,

Het heeft even geduurd maar het gaat er toch echt van komen.
De inschrijving is inmiddels open en gaat via een inschrijf formulier op de website.
Dus ik zou zeggen schrijf je zo snel mogelijk in :-q

[img=http://www.wvhetstadion.nl/fotos/mtb/6- ... EB_450.jpg]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MTB-wedstrijd: 6-uurs van Utrecht

Organisatie: WV Het Stadion - http://www.wvhetstadion.nl
Datum: 31 juli 2010
Tijd: 12:00-18:00

Op 31 juli 2010 gaan, tijdens de 6-uurs van Utrecht, mountainbikers uit het hele land gedurende 6 uur de strijd met elkaar aan. Op een uitdagende ronde van ongeveer 6 km op en rond de Nedereindse Berg in Nieuwegein kan men in een estafette-team of als solo deelnemer flink afzien. De teams bepalen zelf de tactiek met afwisselen en voor de afgetrainde bikers onder ons is er dus een solo categorie, waar de deelnemer op zichzelf is aangewezen en in 6 uur tijd zo veel mogelijk km's probeert af te leggen. Voor de echte die-hards hebben wij zelfs een Solo Single Speed categorie in het leven geroepen. Wij zijn benieuwd wie het aandurft om 6-uur lang, met slechts 1 versnelling het parcours te trotseren!

Door de centrale ligging in Nederland biedt dit evenement een unieke kans om de strijd aan te gaan met sportievelingen uit het hele land! Wil je verzekerd zijn van deelname, schrijf je dan vandaag nog in, want er is slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar!

Meer info via: http://www.wvhetstadion.nl
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Groeten Tim
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace

fizik
Forum-lid

fizik 14 mei 2010 10:14

Leuk evenement! hangt er om of ik dan nog op vakantie ben. Ik kijk nog even of ik er kan zijn.

timbo16
Forum-lid
Contact

timbo16 14 mei 2010 13:41

Zou mooi zijn als je erbij kon zijn natuurlijk.

De inschrijving loopt al, leuk om te zien(op dit moment ook al iemand van buiten nederland)

timbo16
Forum-lid
Contact

timbo16 03 jun 2010 19:10

De aanmeldingen lopen, je kan via een mooi inschrijfformulier heel makkelijk inschrijven.
Ik zou zeggen meld je snel aan.

Aan het einde is er een lekkere BBQ.

Plaats reactie