Hartslagmeter
-
- Forum-lid
Ik heb zelf een Polar H9 en ben tot nu toe tevreden. Goed betaalbaar en volgens mij compatible met je computer maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen
- thestudent
- Forum-lid HC
Maakt niet uit, ik gebruik nu een oude Bryton band.
Zo lang t niet de Wahoo TickR band is, dat ding werkt slecht. Of hij blijft hangen op 170... of ik heb geen signaal.
Zo lang t niet de Wahoo TickR band is, dat ding werkt slecht. Of hij blijft hangen op 170... of ik heb geen signaal.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid HC
Decathlon kalenji hartslagmeter voldoet ook voor dat doel. Dat is een van de goedkoopste opties.
grappig, ik zou juist voor de Tickr gaan. Nog nooit een probleem mee gehad in 3 jaarthestudent schreef: ↑13 mar 2023 14:51 Maakt niet uit, ik gebruik nu een oude Bryton band.

- thestudent
- Forum-lid HC
gebruik de zoekfunctie op t forum eens. Ik was niet de enige.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
ik gebruik mijn nieuwsgierigheid meestal in mijn eigen fysieke omgeving en raad eens, ik was niet de enige die nergens last van hadthestudent schreef: ↑13 mar 2023 19:33 gebruik de zoekfunctie op t forum eens. Ik was niet de enige.

Doet natuurlijk niets niet aan jouw observaties af hoor, maar vanuit mijn perspectief is er niets mis met de TickR
Magene exemplaartje werkt bij mij perfect.
-
- Forum-lid HC
Het is maar net hoe je het bekijkt of het een prima aankoop is.
Een Polar H9 doet absoluut wat jij van een dergelijke meter verwacht, maar kost bijna €60. Een Kalenji, die hetzelfde doet kost net iets minder dan €40 en de Magene zelfs nog minder (maar deze heeft een levertijd uit China)
Dus ja het is een prima aankoop, maar voor minder geld krijg je ook wat je wilt.
Een Polar H9 doet absoluut wat jij van een dergelijke meter verwacht, maar kost bijna €60. Een Kalenji, die hetzelfde doet kost net iets minder dan €40 en de Magene zelfs nog minder (maar deze heeft een levertijd uit China)
Dus ja het is een prima aankoop, maar voor minder geld krijg je ook wat je wilt.