Snee in band
En nu?
1. Laten zitten, kan geen kwaad
2. Vervangen
3. Binnenkant plakker erop.
4. ?
Dogma F
Zie ik ook iets van schade op de velg?
Ik zou die band wel even goed inspecteren voor je er mee doorfietst en na elke rit blijvenbekijken of het niet erger wordt. Oftewel, jammer van de band, maar wil je voor 5 tientjes een flinke ziekenhuis en tandarts rekening riskeren?
Ik zou die band wel even goed inspecteren voor je er mee doorfietst en na elke rit blijvenbekijken of het niet erger wordt. Oftewel, jammer van de band, maar wil je voor 5 tientjes een flinke ziekenhuis en tandarts rekening riskeren?
Je bent de enige niet: https://www.mantel.com/reviews/continen ... rating_asc
Conti heeft gewoon een serieus probleem met de 5000. Terug naar de verkoper en een andere band kiezen.
Conti heeft gewoon een serieus probleem met de 5000. Terug naar de verkoper en een andere band kiezen.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Statistiek is niet je sterkste punt denk ik Als je de filter slechtste reviews toepast begrijp ik dat wel. Met 4.6 / 5marsman schreef: ↑15 apr 2023 20:22 Je bent de enige niet: https://www.mantel.com/reviews/continen ... rating_asc
gemiddelde uit 1266 reviews durf ik dit echter geen slechte band te noemen, sterker zelfs, ik overweeg nu om een setje aan te schaffen !
Er zit een miniscuul krasje op de velg, maar is 1-1,5cm verschoven (op de foto lijkt het minder ver). Denk niet dat het gerelateerd is.0475 schreef: ↑15 apr 2023 19:59 Zie ik ook iets van schade op de velg?
Maar inderdaad, de kosten van de band wegen niet op tegen de ellende die er door kan ontstaan. Mijn vrouw heeft geen rijbewijs dus bij een gescheurde band moet ik op goed geluk iemand proberen te mobiliseren, te voet naar FM. Dat is die 5 tientjes niet waard.
Dogma F
-
- Forum-lid HC