Hallo!
Vanavond ga ik richting Huez om aankomende donderdag deel te nemen aan de Alp d'Huzes. Nu wil ik graag dinsdag en woensdag nog twee ritten maken. Niet te gek, lekker de beentjes warmdraaien .
Ben opzoek naar een rit van ong 80 km met 1000 a 1500 hoogtemeters. Voor woensdag een ritje van 60 km met 1000 hoogtemeters. Iemand bekend in de omgeving en een gpx / route zou willen delen?
Dank!
Ritten voor in de omgeving Huez
-
- Forum-lid
Niet zijken maar reiden !
@Afloatcyclist, wellicht dat je deze rondjes – met voldoende hm's, maar niet zoveel km's – kunt gebruiken...?
- Huez – Col de Sarenne (50 km, 1700 hm)
Balcon de l'Armentier: 7 km à 6%
Côte de Freney: 1 km à 6%
Col de Sarenne: 13 km à 7%
Alpe d'Huez (O): 3 km à 4%
... - Huez – Pas de la Confession (45 km, 1100 hm)
Lac du Verney: 4 km à 4%
Pas de la Confession: 13 km à 6%
Ligt ook een beetje aan de locatie van je vakantieverblijf, Rick. Zo zijn bovenstaande 2 routes met start/finish in Huez. En in het Bourg d'Oisans-topic staan in het openingsbericht diverse routes met start/finish in Bourg d'Oisans. Plus – op de 15e pagina – nog twee stuks met start/finish bovenop Alpe d'Huez. Even meelezen aldaar lijkt dan ook raadzaam.
-
- Forum-lid
Thanks allemaal!!
Ja, dank! Veel mooie opties.buzz schreef: ↑29 mei 2023 23:10Ligt ook een beetje aan de locatie van je vakantieverblijf, Rick. Zo zijn bovenstaande 2 routes met start/finish in Huez. En in het Bourg d'Oisans-topic staan in het openingsbericht diverse routes met start/finish in Bourg d'Oisans. Plus – op de 15e pagina – nog twee stuks met start/finish bovenop Alpe d'Huez. Even meelezen aldaar lijkt dan ook raadzaam.
Overigens is mijn hotel op de Alp dus ik word wel gedwongen om elke keer toch wel wat hoogtemeters te maken.